Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tmx - hvilke ladekabler og adaptere følger med bilen?

Startet av HKO, søndag 26. juni 2016, klokken 11:27

« forrige - neste »

HKO

Det har helt sikkert vært før. Prøvd å søke litt. Men saken er at jeg er på vei nå.
Kjøpte en el bil litt på sparket. Skulle egentlig ha den på henger. Men eieren slo seg vrang og skulle på død å liv ha meg tilstede.
Er i noresund med 100%  nå.
Litt rar første post kanskje? :)  men er det noen som kan hjelpe meg litt på vei etter hvilke ladere jeg skal prøve å gå etter?
Da hadde jeg blitt evig taknemlig. :)
Kjenner jeg er blir litt nervøs av dette. :)

Mazzbot

Hardangervidda RV 7 blir vel korteste . Lad mye på Geilo så du kommer deg til Eidsfjord .

Det sikreste er å kjøre haukeli men det blir vel omvei fra Noresund
Tesla model 3 reservert 31/3 .

HKO

Var tenkt å kjøre hemsedal. Er vel fare for kolonnekjøring på hardangervidden?
Jeg aner ikke. Vil bare komme meg hjem via hurtigladere om det lar seg gjøre.

Hvitmalt

Høres ut som en kjekk og spennende roadtrip. Leser gjerne ett referat fra turen når du er i mål.

Lykke til!
Model S 75 AP2.5 EAP - December 2017

02jan

Skal være Hurtiglader på Ål, før Geilo. Det er nok siste mulighet før over fjellet.

(Kjenner ikke til om det er Hurtiglader på Geilo).
Tesla CyberT dual AWD - reservasjon 1127xxxxx
Bmw i3 fra juli 2014 - solgt juni 2019 :(

2019 - Gjøvikbanen/Scott spark
2016 - folkevogn Passat alltrack diesel
1981- Jeep CJ-7 4.2 Renegade
1969 - BMW 1600-2
1997' hengerfeste C4 2.6 Avant quattro - lånt ut til far.

TM

Sitat fra: 02jan på onsdag 20. april 2016, klokken 18:09
Skal være Hurtiglader på Ål, før Geilo. Det er nok siste mulighet før over fjellet.

(Kjenner ikke til om det er Hurtiglader på Geilo).
Det er hurtiglader på Geilo. Den hadde inntil nylig bare støtte for ChaDeMo, men skal nå være byttet til en ny som støtter Combo. For sikkerhets skyld ville jeg ringt Grønn Kontakt for å sjekke status.

LMOR

Sikkert for sent nå  8)
Men du kommer ikke til Ål/Geilo uten å lade på Nesbyen først...
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

HKO

Er i eidfjord nå. Var tull på automaten her. Så tok litt tid. Snart klar for voss. Geilo-Eidfjord gikk veldig greit. 50% men gikk sent. Ikke for gode sommerdekk og minus og glatt. Så meg godt fornøyd med å daffe bak ett vogntog. :)  men var litt redd en stund på vei mot geilo. Tanket på veien. Men var ikke mer enn det måtte være. Hadde vel knappe 10 km igjen ifølge måleren. Resten skal vel være grei skuring. Regner med det er en lader mellom voss å Bergen en plass.
Tusen takk for tilbakemeldinger. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA