Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: i3 med ny rekkevidde

Startet av Engam, tirsdag 21. juni 2016, klokken 14:08

« forrige - neste »

B-flat

Kanskje dere som poster versjonnumre også kan skrive hvilken forhandler dere fikk oppdateringen hos?
Tesla Model X: Reservert desember 2012, kansellert april 2017
Kia Soul EV 2016: 2016-01-05 -->
Citroen C-Zero:    2012-08-16 --> 2016-01-12 Kjørt 0-72000km - SOLGT!

paaland

Starta på en regneark hvor folk kan fylle ut selv etter oppdatering. Så kanskje vi kan finne ut av dette.

Link: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GxhuuF2gB4T9Lg1qWAkXWTmiulZnOl1IFSodd7QPqHw/edit?usp=sharing
Kia Soul EV (2016)

EV_Mor10

Første innlegg her på forumet og dette var litt interessant.
Kjøpte min første elbil for 14 dager siden (Kia Soul EV sort/rød-2016 "ny") og ser at jeg har litt odde versjoner.
Regner med at det er en tysk importbil.

Får ta en liten runde med BOS Lørenskog og få de til å oppdatere bilen på alle punkter så bl.a ikke kartoppdateringene begynner å telle ned før jeg har hatt bilen ett år.

Oppdatert listen i linken over.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA