Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 43kW AC RIP - Hello jdemo - Chademo for Zoe

Startet av foijord, fredag 17. juni 2016, klokken 13:08

« forrige - neste »

foijord

Hei,
S'en er nå 2 år gammel og fortjener en skikkelig vask/detailing, innvendig og utvendig. Noen som kan anbefale en detailer i Stavanger-området?

Frode

Ronny_J

Du kan prøve å ringe til Stig (etternavn ukjent) på 930 10 224.
Brukte han på min A6 for 2 år siden, gjorde en veldig fin jobb på den bilen.
Litt usikker på om han fortsatt holder på, men det finner du ut ved å evt snakke med han.
Edit: bor på Hommersåk.
2013 Rød Signature P85+

Klykken

Sjekk ut detailersclub.no og "jobb ønskes utført"-forumet. Er mange profesjonelle som kan bistå deg der. Sjekk/be om referanser før du bestiller.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

foijord

Sitat fra: Klykken på torsdag 14. april 2016, klokken 13:46
Sjekk ut detailersclub.no og "jobb ønskes utført"-forumet. Er mange profesjonelle som kan bistå deg der. Sjekk/be om referanser før du bestiller.

Hadde sett for meg at noen ville komme med en glødende anbefaling av en detailer så jeg slapp å gjøre denne jobben. Ja, jeg er SÅ lat... :)

Klykken

hehe, vel, du er vel interessert i et godt resultat i tillegg til overkommelig pris, vil jeg tro? Kan være lurt å gå på et "minianbud" selv om det innebærer at du må kopiere teksten i øverste innlegg her og lime inn i emneboksen over i detailersclub. ;D
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Ljosdal

Jeg leter etter en bra Waterless spray til min S.. Hadde dette en gang for lenge siden.. Men le inspirert på ny etter filmen BB la ut fra USA turen..

Noen her som har prøvd noe dem er fornøyd med? Helst uten silicon og VOC :-)

Svart P85 Signature #88

Klykken

#6
GYEON Wetcoat gir slik effekt du er ute etter, tror jeg. Spray på ren våt bil og spyl av. Så får du vannskrekk som varer noen måneder.

Edit: finnes på bilnerden.no. vasker du bilen med gyeon bathe+ får du vedlikeholdt vannskrekken utover også. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Ljosdal

Det jeg ser etter er vannfri bilvask som kan brukes på skitten bil(moderat dog) og vaske av UTEN å lage en skramme i lakken, Har prøvd dette og det funker.

Perfekt å gjøre mens bilen superlader på tur etc.

Sjekk ut Waterless car wash på youtube.

Jeg har bestilt en flaske fra England, men synes det blir dyrt med nesten 300kr for en flaske på 750ml.
De selger også konsentrat på 5ltr, men de sier de ikke får sendt den over pga. før mye væske ifb post/toll...
Svart P85 Signature #88

Klykken

Aha, aldri gjort. Optimum NoRinse skal kunne duge til det og selges på bilnerden.no. mulig den duger? sjekk ut YouTube. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Corny

hei.

Hva er navnet på det produktet du har bestilt fra England? Er på bilferie i England nå, og tenkte å handle med meg diverse produkter hjem siden det er så god bagasjeplass i S'en!
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Corny

Har ikke peiling??? Ser fint ut når jeg skriver innlegget her. Har forumet begynt med autokorrigering hvis du er litt off topic...
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA