Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hyundai Ioniq (5-dørs hatchback) EV / PHEV / Hybrid lanseres januar 2016

Startet av flux, torsdag 16. juni 2016, klokken 17:28

« forrige - neste »

F_P

Sitat fra: LASOL på tirsdag 14. juni 2016, klokken 14:15
Jeg prøvde å bestille på Oslo Nord i går. De hadde ingen informasjon om når denne eventuelt kommer. Og de ville ikke ta i mot forhåndsbestilling.  Anbefalte meg å kjøpe en annen..

Ser i følge ut som om de har fått på lager i dag, ref kommentar på facebook.
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

krister461

Kokstad, Bergen hadde fått inn. Har lagt av to stk. :-)

BMW850

Amatørmessig, har vært i kontakt med Tesla ett par ganger i vår og etterspurt laderen, senest i mai. Ingen visste når den kom. Så er det enkelte som har fått bestillt, noen SC har fått inn andre SC vet ingenting!?  >:(
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Øggen

Kanskje amatørmessig, men he også fått beskjed om at det ikkje finns info.
He spurt SC Ålesund/Skodje 2 ganga,  og fordelen her e at du ALLTID får svar, enten positivt eller negativt.
Uansett, fikk beskjed fredag om at det var lagt av ett til meg på mandag, hentast imorga.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

LASOL

Sitat fra: F_P på tirsdag 14. juni 2016, klokken 14:49
Sitat fra: LASOL på tirsdag 14. juni 2016, klokken 14:15
Jeg prøvde å bestille på Oslo Nord i går. De hadde ingen informasjon om når denne eventuelt kommer. Og de ville ikke ta i mot forhåndsbestilling.  Anbefalte meg å kjøpe en annen..

Ser i følge ut som om de har fått på lager i dag, ref kommentar på facebook.
Ja spurte på nytt i går ettermiddag 24 timer senere og da hadde de fått den og den kunne bestilles. Litt frustrerende at det er så tilfeldlige svar å få.. Men har sendt bestilling nå og håper de ikke er "utsolgt" alt..
S 85d ap1 oktober 2015

nording

Tesla på Rud har fått disse på lager, hentet i dag.

nilsen_79

Hentet på Oslo Skøyen i dag. De har mange på lager ble jeg fortalt.

Real EoN

Jeg får ikke lov å kjøpe før jeg har mottatt bilen, av og til må man bare riste på hode av hvordan Tesla driver butikk  :D   

Ville tro kunder ønsker å sette opp ladeløsningen FØR de får bilen  :o
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Øggen

Sitat fra: BMW850 på onsdag 15. juni 2016, klokken 18:07
Sitat fra: nording på onsdag 15. juni 2016, klokken 14:28
Tesla på Rud har fått disse på lager, hentet i dag.

Hva var prisen?

Henta idag.
Kr 5945 for 7,2m kabel.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

LASOL

Da var boksen kjøpt

-Strøm kan jeg lite om men har elektrikker på gang.. Hva er fordelen med å koble den som 230 V AC trefase: L1, L2, L3 og jord fremfor enfase med 32 A sikring(er)?
får man høyere ladefart selv med enfase lader i bilen eller blir farten lik om en kobler den som en elle trefas når en kun har enkeltlader?
S 85d ap1 oktober 2015

shufu

Kan denne boksen blir brukt på 230V AC 1 fas med 16 amp sikring?
Ideen ville å bruke mot Tesla som kommer og mitt e up.
Kanskje denne er overkill og bør gå for mer tradisjonell løsning?
2016 S70(/75)D Hvit
2014 VW e-up

krister461

Sitat fra: shufu på torsdag 16. juni 2016, klokken 15:40
Kan denne boksen blir brukt på 230V AC 1 fas med 16 amp sikring?
Ideen ville å bruke mot Tesla som kommer og mitt e up.
Kanskje denne er overkill og bør gå for mer tradisjonell løsning?
Hva mener du med mer tradisjonell? E-up trenger dedikert ladekabel eller ladestasjon for å utnytte 16A, og da er denne et godt alternativ i mine øyne. Jeg har i alle fall kjøpt en til e-golfen som er ventebil for model 3. :-)

Griffel

Sitat fra: LASOL på torsdag 16. juni 2016, klokken 12:49
Hva er fordelen med å koble den som 230 V AC trefase: L1, L2, L3 og jord fremfor enfase med 32 A sikring(er)?
får man høyere ladefart selv med enfase lader i bilen eller blir farten lik om en kobler den som en elle trefas når en kun har enkeltlader?
Se svar #3
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA