Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva skjer med Zaptec ?

Startet av Hans-Olav, tirsdag 14. juni 2016, klokken 07:35

« forrige - neste »

Hans-Olav

Hei alle sammen!

Er ny på forumet, og har fått ett fantastisk tilbud på en BMW i3 her i Bergen.
Såg ikkje for meg at eg skulle kjøpe meg elbil med det første, men pga hissig avgiftsføring og noken forferdelige bompenge rekningen så vart lysten plutselig en heil annen.

Men, eg må desverre køyre endel mellom Bergen og Stavanger, då er eg fullstendig klar over at eg er nødt til å lade engang på turen for å nå fram. Kor på den strekningen er det best å lade? Kor MÅ eg lade feks.

Etter en prøvetur med den lille kula så vart eg overbevist om at dette blir gøy ;)

OlavEmil

Det BLIR gøy :) .

Du har 3 hurtigladarar på Heiane (1x Grønn kontakt på Shell og 2x Fortum på McDonalds). Ved Aksdal senter står det vel 2 ladarar no, Grønn Kontakt. Om du skulle ville innom Haugesund, har Fortum òg satt opp to ladarar ved Oasen senter.

Kjenner ikkje til BMW nok til å tipse konkret om ladebehova, men ein skulle vel tru at ei lading burde halde. Då er Aksdal plassert på midten. Det har visstnok vore ein del kø der, men det bør ha betra seg no med to ladarar. Alternativt går det an å ta ei kortare lading på Heiane, og ny lading på Randaberg.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

pudderjagar

Da går veldig fint å kjøre Stavanger - Bergen med elbil heile året. Da er ladestasjon på Halhjem og Lagunen i Bergen.

Men husk å bestille gratis ladebrikke frå både Fortum og Grønn kontakt. Andre betalingsmetoder kan da være kluss med, men ladebrikke fungerer fint. Du kan også registrere Elbilforeningens ladebrikke hjå Fortum og Grønn kontakt. Då har du bare 1 brikke å forhalde deg til.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

Hans-Olav

Eg håper det! :)

Då har eg så å sei bestemt meg, håper ei lading rekker til aksdal for å lade litt der, så ser en det an om en må stoppe på Randaberg å ta en liten sikkerhets lading før en triller inn på jobb og får lade gratis der! En får sjå ka erfaringane viser, håper å vere på veien då det ikkje er så mange andre der ;)

Aha! Det var ett godt tips, ser på grønn kontakt og fortum sine sider no!

Då blir det nok levert en liten hissigpropp av en elbil i midten av mai!

MEM76

Sitat fra: OlavEmil på mandag 11. april 2016, klokken 17:35
...  og ny lading på Randaberg.

Ville ha holdt meg unna Lyse pga prismodell, trenger du lading i Stavanger, så har du McDonalds Mariero, som har minuttprising, og Statoil Forus (44kr/15 min).

Sitat fra: Hans-Olav Høgelid på mandag 11. april 2016, klokken 17:25
Men, eg må desverre køyre endel mellom Bergen og Stavanger, då er eg fullstendig klar over at eg er nødt til å lade engang på turen for å nå fram. Kor på den strekningen er det best å lade? Kor MÅ eg lade feks.

Om sommeren kan du hoppe over Heiane, hvis du har is i magen og stødig fot..
Åsane - Heiane,Stord: 63% av batteriet
Åsane - Aksdal : 97% av batteriet
Aksdal - Sandnes: 58% av batteriet

Tallene kommer fra: http://www.jurassictest.ch/GR/
C-zero 2015
Batterihelse: 2017-09:  32k km | 44.3Ah (93.5%)
http://folk.uib.no/mme045/elbil/ (Pris-sammenlikninger m.m.)

Meninger:
Maks 6A lading på schuko
Effektsplitting av hurtig-lading (ned til 25kW).

Hans-Olav

Hei MEM76! :)

I stavanger kan eg heldigvis lade på arbeidsplassen på forus så masse eg orker, så håper eg slepper å involvere Lyse i noke som helst! :) Den sida der var veldig veldig til hjelp! Ser ut som en kansje må belage seg på 2 stopp langs veien då ja.

Kan heldigvis begrense antall ganger eg må til Stavanger då eg kan skippe heim med bilen i helgene, ser nok ut som det blir ett alternativ.

takk for gode svar!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA