Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: ECO-meter grønn, gul, rød og "gode kjøreregler"

Startet av froland, tirsdag 21. september 2010, klokken 14:07

« forrige - neste »

froland

Hei venner! Jeg synes det virker som disse journalistene hauser opp noe veldig hvor fort og langt disse utenlandske el-bilene skal gå. Men det er jo typisk, at alt norsk er dritt. Mens alt som kommer utenfra er så bra. Janteloven lever i beste velgående. Nå får de jaggu skjerpe seg disse el motstanderne i diverse aviser. Kunne spy av mindre. God bedring fra Froland!
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

cra

Joda, janteloven lever i beste velgående, og selv om egen suksess er å foretrekke så er ikke andres fiasko å forakte.  ;)

En del artikler virker nesten litt "bestilte" (en det kan være i begge retninger). Savner flere nøkterne artikler som legger fram rene fakta, og som ikke farges av at forfatteren enten er elbilentusiaster eller V8-entusiaster, for å sette det litt på spissen.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

bosonic

Er det noen som vil stille opp i media? Jeg kan påta meg "tipsingen" ;)
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA