Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tips: sjekk baklukespoileren din

Startet av Sonus, mandag 13. juni 2016, klokken 13:39

« forrige - neste »

Sonus

Hvem har senket E-golfen sin i Trondheim og hvor fikk du det gjort? Hva kostet det?

Har nå kjørt i ett år og det ser ut som om min bil ikke vil få flere av de kjente barnesykdommene i hjulopphenget (knirk i foringer og ødelagte dempere bak er de jeg kjenner til). Det er derfor tid til å få montert senkesettet jeg har hatt liggende i ett år.

PS: Møller er uaktuelt. Ditt drar jeg kun når det er tvingende nødvendig :(

Sonus

Har fått tilbud fra to verksted på henholdsvis 6200 og 5800. Begge inklusive 4-hjulskontroll og MVA.

Råde

e-Golf | X75D

jorn.nik

Sitat fra: Sonus på tirsdag 19. april 2016, klokken 10:59
Har fått tilbud fra to verksted på henholdsvis 6200 og 5800. Begge inklusive 4-hjulskontroll og MVA.
Bare for jobben? [emoji33]

jonste

Har også sjekket litt, og fått pris i samme området. Verksted regner 3,5-4 timer på jobben. + 4hjulskontroll til 1750,- + for evt justeringer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA