Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 60D back in business?

Startet av jornalm, torsdag 09. juni 2016, klokken 15:36

« forrige - neste »

tutti

Høres kanskje dramatisk ut, men når jeg spurte hvorfor de bare bruker schuko i nye p-hus så fikk jeg dette svaret:

Vi er klar over at det fra flere er ønskelig med mod 2 kontakter, men vil nå avvente videre utbygging/oppgradering til vi får klaret i kravene som kommer til ladning i ny parkeringsforskrift. Den kom ut nå i påsken, men veilederen som stiller mer spesifikke krav og gir svar på hvordan kravet til antall lade plasser skal beregnes er ikke kommet. Kraven til ladning vil for øvrig tre i kraft 01.01.18.

nofuelno

Sitat fra: tutti på fredag 08. april 2016, klokken 12:47
Høres kanskje dramatisk ut, men når jeg spurte hvorfor de bare bruker schuko i nye p-hus så fikk jeg dette svaret:

Vi er klar over at det fra flere er ønskelig med mod 2 kontakter, men vil nå avvente videre utbygging/oppgradering til vi får klaret i kravene som kommer til ladning i ny parkeringsforskrift. Den kom ut nå i påsken, men veilederen som stiller mer spesifikke krav og gir svar på hvordan kravet til antall lade plasser skal beregnes er ikke kommet. Kraven til ladning vil for øvrig tre i kraft 01.01.18.
Skulle ikke dette kravet tre i kraft 01.01.2017 ?
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA