Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Montering av tilhengerfeste i Kristiansandsområdet (Tema er ikke garantivilkår)

Startet av Beanie, tirsdag 07. juni 2016, klokken 16:22

« forrige - neste »

Beanie

kjøpt meg en brukt Tesla som jeg får imorra , noe spes jeg må gjøre for å få regisrert bilen på meg i Tesla systemet ? . kan jeg bare legge inn en Spotify konto jeg har fra før eller får jeg 1 av Tesla , unnskyld hvis jeg skulle spørre dumme spørsmål nå :) , gleder meg så sinnsykt kommer å bli liten sovn inatt

fonberg

Sitat fra: Beanie på onsdag 06. april 2016, klokken 20:19

kjøpt meg en brukt Tesla som jeg får imorra , noe spes jeg må gjøre for å få regisrert bilen på meg i Tesla systemet ? . kan jeg bare legge inn en Spotify konto jeg har fra før eller får jeg 1 av Tesla , unnskyld hvis jeg skulle spørre dumme spørsmål nå :) , gleder meg så sinnsykt kommer å bli liten sovn inatt

Grattis, gled deg!
Spotify: Du kan velge å bruke Teslas egen Spotify-konto som følger bilen, eller du kan logge inn på en egen Spotify-konto
For å få koblet Tesla-appen til bilen sender du en mail til servicehelpeu@teslamotors.com så hjelper de deg.

God fornøyelse!

Hilsen en som er i limbo mellom to Teslaer om dagen, og har kraftig abstinens.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Trallalala

Registrer deg på mytesla.com, og send en mail med kopi av vognkort og førerkort til Servicehelpeu@teslamotors.com så få du tilgang til app osv.

Du får en Spotify-konto med bilen,  men kan også logge inn med egen personlig bruker for å få tilgang til spillelistene dine.

Edit: For sent...

Muffinman

Haha, husker den følelsen. Etter 10 måneders venting ble det ikke mye søvn siste natta før henting høsten 2013. Jævlig og herlig samtidig  ;D

Beanie

Takk takk for svarene , blir spennende å prøve bilen å lære alt angående ladingen av bilen :)

asgeirn

Du kan også be selger gjøre en Factory Reset i menyen, du må ha selgers MyTesla passord for å få til det.
2015 Zoe R240 Supercharge
2014 Model S 85

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA