Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ting jeg lurer på.

Startet av nagela, mandag 06. juni 2016, klokken 10:07

« forrige - neste »

nagela

Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

Mao

Testen bekrefter vel det som til syvende og sist var sterkt medvirkende til at jeg kansellerte min reservasjon.
Fokus på design og "nye" løsninger har gått for mye ut over det praktiske (bakseter, FW-dører og forsåvidt også frontruta). Rent bortsett fra hengerfeste og større takhøyde i X, er den mindre Model S en mer praktisk bil enn X. Det stemmer dårlig i SUV-segmentet.
Synd når X ellers tegner til å være en bra (men litt dyr) bil.
MB EQC, grå (2020)
S100D, rød (2019)
Kia Soul EV Exclusive, sort/rød (2016)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Solgt: P85+ Signature (2013), P85D Ludi (2015), S100D (2017), Hyundai Kona (2019), Kia e-Niro (2019)
Reservert: Model Y, Enyaq, Mach-e

1000kwh

Synes designet blir bedre og bedre. Fronten er spesielt pen!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA