Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av AtleTK, lørdag 04. juni 2016, klokken 08:17

« forrige - neste »

AtleTK

Hei. Jeg sjekket forsikring i dag på en ny bil. Jeg har full bonus og mer til. Fikk tilbud av Gjensidige og DNB.
2000 i forskjell på de to tilbudene. Gjensidige billigst(8300).
Hadde jeg kjøpt diesel/bensin utgave hadde prisen blitt enda 2000 lavere.
Har andre opplevd at det virker dyrt å forsikre Mitsubishi Outlander PHEV?
Evt. har dere noen gode tips til hvor det er billig forsikring på denne bilen?

Atle

Joh Kobbe

5100,- kr full toppkasko 8000 km, 75% bonus i over 5 år, hos Enter forsikring (Tryg).
Mitsubishi Outlander PHEV 2016 Instyle+

rkiljet

#2
Kjørelengden spiller vel vesentlig inn på prisen.
Jeg har 16000 km , 75% bonus 4. år , kr. 6517,- "Bil pluss" hos Gjensidige.

OyvindPHEV

Jeg har 16.000 km, full opptjening, "Bil pluss" kasko kr. 6.625,- hos Eika
(Outlander phev 2016) 

Amadeus

Mye forskjellige priser ute å går her, jeg har 25000 kjørelengde kasko 75% bonus og betaler 6.020,- en 16 modell.

djdura

Jeg ønsket 16.000 km på denne bilen.
Ser at andre har fått billigere hos Gjensidige for samme forsikring som jeg ønsker. Vet at hvor en bor betyr noe men nå bor ikke jeg midt byen men heller på landet og på egen tomt og snart med ny fin garasje også. Skjønner ikke de kriteriene hos forsikringsselskapene dessverre og de kan ikke svare når jeg spør heller.
Mvh
djdura, Hokksund

Supersand82

jeg betaler ca 4000 for Kasko Pluss ink 18 000 km.   trur dere har rom for å forhandle litt.  Jeg har hos Kodan. Ingen relasjon tidligere med de. men flyttet over alle forsikringene mine dit etter knall priser :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA