Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nå kommer hydrogenbilene - side by side

Startet av bruisepristine, fredag 03. juni 2016, klokken 15:47

« forrige - neste »

krister461

Amoss

https://www.tek.no/artikler/sjekk-nar-din-tesla-model-3-blir-klar/396965
Sitat
Sjekk når din Tesla Model 3 blir klar

Uoffisiell nettside estimerer leveringstiden.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

stol

Den siden vil ha din email adresse for å gi et svar. Virker som hovedhensikten er å bygge opp en database over model 3 eiere. Kan bli verd litt cash å selge dataene senere..
Ny Nissan Leaf Tekna 1 aug 2013

Amoss

Sitat fra: stol på torsdag 06. juli 2017, klokken 10:11
Den siden vil ha din email adresse for å gi et svar. Virker som hovedhensikten er å bygge opp en database over model 3 eiere. Kan bli verd litt cash å selge dataene senere..

Hmmm... Jeg ble ikke spurt om dette? Og nei, har ikke gitt dem min epost tidligere heller...
ReservationId 364902

Brede

Du kan takke nei til å oppgi adresse og likevel få se resultatet.

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Måkemannen

Du kan melde deg på en epostliste om du vil. Estimatoren funker helt fint selv om du ikke melder deg på noen ting som helst.

Amoss

Sitat fra: Måkemannen på torsdag 06. juli 2017, klokken 12:02
Du kan melde deg på en epostliste om du vil. Estimatoren funker helt fint selv om du ikke melder deg på noen ting som helst.

Fant ikke dette tilbudet jeg - enda jeg var inne etter å ha lest over og derfor så etter noe sted å kunne legge inn epostadressen :p
ReservationId 364902

Hodetelefoner

Måkemannen

Sitat fra: Amoss på torsdag 06. juli 2017, klokken 13:07
Sitat fra: Måkemannen på torsdag 06. juli 2017, klokken 12:02

Fant ikke dette tilbudet jeg - enda jeg var inne etter å ha lest over og derfor så etter noe sted å kunne legge inn epostadressen :p

Den ligger rett her:

https://teslanomics.co/model-3-delivery-estimator

Velg:

When did you reserve your Model 3?

Are you a current Tesla owner?

Which level do you want?

Where are you located?

Are you a communist?

..og klikk på "Tell Me When!"

That's it.

Amoss

Sitat fra: Måkemannen på søndag 09. juli 2017, klokken 18:16
Den ligger rett her:

...

That's it.

Gikk igjennom hele den prosedyren uten å få noe valg om å legge inn noen epostadresse.
For morro skyld så gjentok jeg like godt hele prosessen en gang til nå, fortsatt med samme resultat...
ReservationId 364902

Måkemannen

Sitat fra: Amoss på søndag 09. juli 2017, klokken 18:20
Sitat fra: Måkemannen på søndag 09. juli 2017, klokken 18:16
Den ligger rett her:

...

That's it.

Gikk igjennom hele den prosedyren uten å få noe valg om å legge inn noen epostadresse.
For morro skyld så gjentok jeg like godt hele prosessen en gang til nå, fortsatt med samme resultat...

Amoss

ReservationId 364902

eKramer

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Model 3 reservert 12.06.2017

Amoss

ReservationId 364902

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA