Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Forsikring e-Golf

Startet av atrus, torsdag 02. juni 2016, klokken 06:42

« forrige - neste »

atrus

Jeg logger inn på carnet fra car-net.volkswagen.com. Har også oppdaget at det er en carnet-portal på www.volkswagen-car-net.com som virker nyere. Men der godtas ikke mitt passord og brukernavn. Før jeg evt. forsøker meg å registere bilen på den nyere portalen, er det noen som vet forskjellen mellom dem?

Kanutten

Den nye portalen er for 2016-modellen (muligens også 2015?) - de fungerer ikke om hverandre.
I-PACE FE
e-UP
Tysk sportsbil med bensinmotor bak :)

zyp

Sånn jeg forstår det har dem to forskjellige backend-systemer, og hvilken portal du må bruke er bestemt av hvilket system bilen din kobler seg opp mot.

Jeg mener jeg leste noe om at alle bilene etterhvert skal flyttes over til det nye systemet, men inntil det skjer så er det neppe noe poeng for deg å registrere deg på den nye portalen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA