Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan/når skal avgifter fases inn på elbil?

Startet av morten, fredag 27. mai 2016, klokken 20:54

« forrige - neste »

TrondM

Sitat fra: Amex på torsdag 07. april 2016, klokken 15:02
Sitat fra: Solheim på torsdag 07. april 2016, klokken 00:49
Har også reservert en Model 3 men idag fikk AMEX fakturaen min og ser jeg har blitt trekt 1000$ - 8500,-?
Valgte Norge og alt når jeg skulle reserve, har fått bekreftelse på MyTesla med - RN107******.
Har det skjedd noen andre her? Burde jeg kontakte Tesla?

Samme her!

Samme her også... men spiller vel liten rolle, vil anta totalprisen blir den samme uansett.

Fastlane83

Jeg ble litt utålmodig, så jeg reserverte 2 stk. Det holder med en, så jeg skal avbestille den ene. Noen som vet hvordan jeg gjør det?
Tesla Model S 85D, FP72XXX
Tesla Model 3, RN107805460

asbkar

Tar en reply på reservasjonsbekreftelsen og sier at du ønsker å kansellere den ene reservasjonen din. Jeg kansellerte nylig X, fikk dette:

For å kunne fullføre refunderingen trenger vi følgende bankdetaljer:

Kontohavers navn
Kontohavers adresse
Bankens navn
IBAN nr.
SWIFT/BIC kode
Fra Ski. i-Miev siden september 2011. TM3 siden mars 2019.

Frag2

Er det flere som mangler bestillingsdato på My Tesla?

Vi reserverte vår første fredag morgen, men det tok to døgn før vi fikk noen form for bekreftelse eller korttrekk, så vi reserverte for sikkerhets skyld en til lørdag ettermiddag. På reservebestillingen står det følgende:

"Your Model 3 was reserved on 02/04/2016. You'll be invited to configure based on the date of your reservation."

På hovedreservasjonen står det fortsatt ingenting annet enn reservasjonsnummeret.

GOS

Sitat fra: Frag2 på fredag 08. april 2016, klokken 00:05
Er det flere som mangler bestillingsdato på My Tesla?

Vi reserverte vår første fredag morgen, men det tok to døgn før vi fikk noen form for bekreftelse eller korttrekk, så vi reserverte for sikkerhets skyld en til lørdag ettermiddag. På reservebestillingen står det følgende:

"Your Model 3 was reserved on 02/04/2016. You'll be invited to configure based on the date of your reservation."

På hovedreservasjonen står det fortsatt ingenting annet enn reservasjonsnummeret.

På mine to reservasjoner som ble gjort 09:20 torsdag 31.03 så står der ingenting lenger om konfigurering noe det gjorde i starten. Det har aldri stått noen dato for når jeg reserverte. Begge lå inne i My Tesla minutter etter at jeg reserverte og alt som står der nå er:

"Model 3 RN1083xxxxx"

Tilsvarende på den andre. Overhodet ingen annen tekst når jeg trykker på Se profil for å få mer info om den reserverte bilen.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

georglu

I min "My Tesla" står det følgende:

"Model 3 RN108xxxxxx

What's Next?

Your Model 3 was reserved on 31/03/2016. You'll be invited to configure based on the date of your reservation."

I tillegg står kontaktinfo under.
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

dissern

Reserverte den 6 april og fikk denne eposten morgenen etter:

Your Model 3 was reserved on 07/04/2016

Reservasjonsnummer: Model 3 RN1076xxxxx.

Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA