Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Feilmeldinger

Startet av lunitiks, mandag 23. mai 2016, klokken 10:40

« forrige - neste »

begiljen

Rundt 30 stykk forran meg i kø i Bærum når jeg kom klokken 09.00. Tipper det var omtrent 30 stykk bak meg når jeg fikk reservert ca 09.30.
-Tesla Model 3 LR AWD 2019
-Nissan Leaf 2013 (solgt)

Greddy

Sitat fra: Finnøy på torsdag 31. mars 2016, klokken 09:11
Så ut til å være ca 20 i kø i Stavanger da jeg kjørte forbi litt før 9

Haha jeg var nr 20 i den køen!

Cobos

Jeg kom ca 0815 til Skøyen og var da nr 30. Da jeg hadde bestilt ca 0925 så var kølisten oppe i 102 personer.

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

GOS

Sitat fra: Greddy på torsdag 31. mars 2016, klokken 09:54
Sitat fra: Finnøy på torsdag 31. mars 2016, klokken 09:11
Så ut til å være ca 20 i kø i Stavanger da jeg kjørte forbi litt før 9

Haha jeg var nr 20 i den køen!
Og jeg var den som var bak deg med nummer 21.

Det var nok >30 når de åpnet. Hun gikk tom for de første 30 lappene hun hadde forhåndsnummerert.

For de som lurer og ikke vet enda. Det går an å reservere 2 per husstand.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

Trond.Strom

Noen som har sett møbnster i RN serien enda?

Jeg fikk RN107xxxxxx på Rud, En kollega bestilte to på skøyen og fikk RN108xxxxxx på de to. Så de tre første tallene er vel en butikk identifikator.

Erazor

#50
Sitat fra: knutht på torsdag 31. mars 2016, klokken 09:41
Var rundt 20 personer i kø på Minde i Bergen. Fikk reservert ca. 09:10.

Syntes nesten litt synd på de som hadde ventet lengst, siden det ikke var noe køsystem. For øvrig så det ut som om det kom flere etter hvert, så da jeg fikk registrert tipper jeg at det hadde vært i alle fall 30 der inne til sammen.

Sitat fra: Trond.Strom på torsdag 31. mars 2016, klokken 10:04
Noen som har sett møbnster i RN serien enda?

Jeg fikk RN107xxxxxx på Rud, En kollega bestilte to på skøyen og fikk RN108xxxxxx på de to. Så de tre første tallene er vel en butikk identifikator.

Jeg fikk RN108xxxxxx på Minde i Bergen, så i så fall må det være flere enn tre sifre som identifiserer butikk.

knutht

Sitat fra: Erazor på torsdag 31. mars 2016, klokken 10:10
Sitat fra: knutht på torsdag 31. mars 2016, klokken 09:41
Var rundt 20 personer i kø på Minde i Bergen. Fikk reservert ca. 09:10.

Syntes nesten litt synd på de som hadde ventet lengst, siden det ikke var noe køsystem. For øvrig så det ut som om det kom flere etter hvert, så da jeg fikk registrert tipper jeg at det hadde vært i alle fall 30 der inne til sammen.

Enig. Selgerne opplyste at de ikke hadde køsystem, men at det ikke spilte noen rolle ettersom det var så få kunder. Jeg innrømmer at jeg stod litt lenger framme enn fortjent, men det ble kaos når reservasjonene startet ettersom det kom flere og flere inn i butikken så jeg ville bare komme meg inn i køen.

Greddy

Sitat fra: Trond.Strom på torsdag 31. mars 2016, klokken 10:04
Noen som har sett møbnster i RN serien enda?

Jeg fikk RN107xxxxxx på Rud, En kollega bestilte to på skøyen og fikk RN108xxxxxx på de to. Så de tre første tallene er vel en butikk identifikator.
Jeg fikk en rn 107 nummer i stavanger. Så tviler på at det er en butikk indikator.

Erazor

Sitat fra: knutht på torsdag 31. mars 2016, klokken 10:16
Enig. Selgerne opplyste at de ikke hadde køsystem, men at det ikke spilte noen rolle ettersom det var så få kunder. Jeg innrømmer at jeg stod litt lenger framme enn fortjent, men det ble kaos når reservasjonene startet ettersom det kom flere og flere inn i butikken så jeg ville bare komme meg inn i køen.

Greit nok at det ikke spiller noen stor rolle ettersom selve reservasjonen ikke tok så lang tid, men mange har nok tatt avspasering fra jobb og ønsker å komme seg dit så kjapt som mulig, pluss at jeg ser moroen i å få en av de første reservasjonene hvis man først har ventet litt.

Jeg var vel teknisk sett nummer syv i køen, men orket ikke stresse med å posisjonere meg. Synes likevel det hele kunne vært gjort litt mer profesjonelt med et køsystem. Da hadde man også sluppet å stå på rekke og vente.

knutht

Sitat fra: Erazor på torsdag 31. mars 2016, klokken 10:26
Sitat fra: knutht på torsdag 31. mars 2016, klokken 10:16
Enig. Selgerne opplyste at de ikke hadde køsystem, men at det ikke spilte noen rolle ettersom det var så få kunder. Jeg innrømmer at jeg stod litt lenger framme enn fortjent, men det ble kaos når reservasjonene startet ettersom det kom flere og flere inn i butikken så jeg ville bare komme meg inn i køen.

Greit nok at det ikke spiller noen stor rolle ettersom selve reservasjonen ikke tok så lang tid, men mange har nok tatt avspasering fra jobb og ønsker å komme seg dit så kjapt som mulig, pluss at jeg ser moroen i å få en av de første reservasjonene hvis man først har ventet litt.

Jeg var vel teknisk sett nummer syv i køen, men orket ikke stresse med å posisjonere meg. Synes likevel det hele kunne vært gjort litt mer profesjonelt med et køsystem. Da hadde man også sluppet å stå på rekke og vente.

Helt enig med du. Virker som det eneste stedet hvor de utførte det på den måten også.

krister461

På Kokstad tok vi selv initiativ til å stille oss i rett rekkefølge når selger gjorde seg klar for å ta i mot reservasjoner.

bno

#56
Sitat fra: Greddy på torsdag 31. mars 2016, klokken 09:54
Sitat fra: Finnøy på torsdag 31. mars 2016, klokken 09:11
Så ut til å være ca 20 i kø i Stavanger da jeg kjørte forbi litt før 9

Haha jeg var nr 20 i den køen!

Var nr. 8 i den køen reservasjonsnr. RN10779****
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

turku

Hvis man er sent ute, ::) - risikerer man da at de er utsolgt og at man faktisk må vente flere uker på at flere biler skal ankomme landet..?? Og vil de i såfall også kanskje prioritere hjemmemarkedet i usa.. Da forstår jeg at folk står litt i kø på en travel hverdag..
P85D, panorama, luftfjæring, techpakke, next gen svarte, dobbellader, spoiler, vinterpakke

Mazzbot

Neinei :) ikke utsolgt , vi vil bare få den først i hele Norge og helst før avgiftene kommer .

Var nesten ingen på Alnabru da jeg kom dit 09.25 , fikk bolle og eplemos
Tesla model 3 reservert 31/3 .

Amoss

#59
Sitat fra: nime01 på torsdag 31. mars 2016, klokken 05:52
Ingen her i Drammen..

Det var fordi du kom mens jeg var en tur på bensinstasjonen ;)

Edit: Men vi var vel rundt 30 der da reservasjonene startet kl. 0900. En av oss i køen tok initiativ til å lage "kø-liste" så vi fikk system på køen.  Slapp inn kl. ca 8 og fikk tilbud om kaffe og skillingsboller.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA