Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading av Tesla i Norge utenfor SC-nettverket og offentlige ladepunkt

Startet av daghb, søndag 22. mai 2016, klokken 10:12

« forrige - neste »

daghb

Jeg sender stadig oppdateringer via Hans Håvard Kvisle og ser at de blir sendt videre hver eneste gang, men anmodning om rettelser, bilder etc. blir ikke oppdatert. Har NOBIL lagt ned eller er det noe annet som skjer?
Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

RaBalder

Jeg sluttet for lenge siden å sende oppdateringer og bilder.

Ingenting av det jeg sendte ble implementert. Og da ser jeg ikke noe poeng med å bruke tid på å sende informasjon.

Du er ikke alene ....  ;)

THE

Jeg har også sendt en del korreksjoner av feil info om eksisterende ladestasjoner, og også info om nye ladestasjoner. Har alltid lagt ved kontaktinfo til eier av ladestasjon også slik at info kan kvalitetssikres, men ingen av mine oppdateringer er implementert i Nobil-basen.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

bjaolsen

Har sendt inn et par ganger og det har tatt noen måneder før jeg får tilbakemelding
bjaolsen

2015 Zoe 43kW
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

m0nkey

Jeg har også gitt opp å sende inn oppdateringer via e-post om ladepunkter til NOBIL. Men nye ladepunkter meldt inn via skjema blir implementert etter noen dager.
KIA Soul EV Classic (2015)

Elmo

Sitat fra: daghb på mandag 28. mars 2016, klokken 10:35
Jeg sender stadig oppdateringer via Hans Håvard Kvisle og ser at de blir sendt videre hver eneste gang,
Hans Håvard sluttet i den funksjonen for flere år siden. Men han sender iallefall videre.

Som m0nkey sier er tingen å melde inn på www.nobil.no (http://info.nobil.no/index.php/tips)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Erik Lorentzen

Hei!

Send tips til post@nobil.no eller via skjema på nobil.no, så er vi sikre på at de kommer fram til riktig sted!

Normalt sett skal tips bli fulgt opp relativt raskt, men det hender vi er litt på etterskudd med å legge inn oppdateringer, dette er vanligvis fordi vi alltid prioriterer informasjon om hurtigladere og sanntidsinformasjon knyttet til disse først.

Mvh
Erik Lorentzen
Elbilforeningen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA