Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reparasjon av Fiat500

Startet av elektrolux, torsdag 19. mai 2016, klokken 10:17

« forrige - neste »

elektrolux

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

PerBear

Sandnes, Norway.
TM3 AWD LR

elektrolux

#2
Ikke umulig det.

Tesla utløste jo en hel del misunnelse når den overtok for Think Classic og andre "teite" elbiler, og når Isetta'en gjør det samme med dagens 3 og 4 hjuls MC kan det trigge både parkeringsavgifter og bompenger.

Men heldigvis tar slikt tid, og i mellomtiden kommer ganske sikkert jeg og familien til å kose oss i en ny og lekker Isetta.

Liker også måten de snakker om kollisjonsikkerhet. Her nevnes kollisjonstester i SUV, mot fotgjengervennligheten til Isetta'en. Bare tenk dere en travel skolestart og velg om dere vil ha skoleveien full av SUV'er eller Isetta'er.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

PerBear

Sitat fra: elektrolux på mandag 02. januar 2017, klokken 11:51
Liker også måten de snakker om kollisjonsikkerhet. Her nevnes kollisjonstester i SUV, mot fotgjengervennligheten til Isetta'en. Bare tenk dere en travel skolestart og velg om dere vil ha skoleveien full av SUV'er eller Isetta'er.

Jeg vil helst ha skoleveien full av sykler, ikke biler ;) men jeg er helt enig i tankegangen. Hvis jeg fikk bestemme ville jeg ha fartsgrenseavkorting avhengig av bremselengde og potensiell kollisjonsenergi. Så alle tunge kjøretøy fikk f.eks bare kjøre i 20 i 30 sone osv :)
Sandnes, Norway.
TM3 AWD LR

TorAtle

Sitat fra: PerBear på søndag 29. januar 2017, klokken 09:28
Hvis jeg fikk bestemme ville jeg ha fartsgrenseavkorting avhengig av bremselengde og potensiell kollisjonsenergi.
Så sportsbiler vil da kunne få kjøre raskere enn vanlige familiebiler. Ja, det kan jeg stille jeg bak. Liker den tanken.
2014 BMW i3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA