Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Corrections and additions, Fully Charged

Startet av Magster, onsdag 18. mai 2016, klokken 21:48

« forrige - neste »

Magster

Hei!

Får ikke opp passasjerdøren, det høres ut som den låses opp, men den sitter bom fast. Vinduet kan kjøres opp og ned manuelt, men reagerer ikke når jeg prøver å åpne døren.

Dette har skjedd en gang før, da på fører-siden. Da løste jeg det med å låse opp med den fysiske nøkkelen, dette går jo ikke på passasjer siden.

Noen som har vært borti dette og har noen tips?

Sungrazer

Forsøkt å dytte døren inn samtidig som du låser opp? Kan hende det er låsmekanismen som er for trang, og burde ha vært justert. Høres uansett noe du burde ta en prat med verkstedet om.
2015 BMW i3 - (solgt)
2018 BMW i3 - LCI Imperial Blue Metallic

Olemann

Har hatt det samme, var bare en justering på verksted gjort på 10 minutter.  Noe med hvor stramt låsen klemmer såvidt jeg oppfattet.

Magster

Hei!

Har testet å dytte den i alle mulige retninger samtidig som jeg åpner den, men den sitter bom fast.

Får svinge innom ett bmw verksted etter påsken.

Bilen fungerte forresten ypperlig opp på fjellet. 25mil og 1000 høydemeter gikk akuratt med to litt lange hurtigladinger

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA