Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Noen med levering sent mai-juni?

Startet av Panduck, onsdag 18. mai 2016, klokken 10:18

« forrige - neste »

tutti

#15
Jeg er ikke helt happy med vanndammen foran hurtigladerne på Mortensrud.

Hansi

Sitat fra: Tbeinet på mandag 11. april 2016, klokken 12:11
Statoil har riktignok forsøkt - men det er så tungvint - gå inn - betale - får de til å slå på - gå ut for å koble til bilen. Det burde ha vært en løsning med rfid-kort fra en eller annen leverandør der også. Jeg synes jeg bruker unødvendig mye tid de gangene jeg har ladet der.

Du kan koble til før du går inn for å betale og få de til å starte lading :)
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2013 Nissan Leaf Tekna (Norsk)     2011 Mitsubishi i-MiEV

Panduck

Sitat fra: tutti på mandag 11. april 2016, klokken 13:08
Jeg er ikke helt happy med vanndammen foran hurtigladerne på Mortensrud.

Fikk koblet meg til laderen helt på siden, og unngikk vanndammen. I nødstilfelle hadde jeg faktisk gummistøvler i bilen, men det blir litt for dumt :) Håper de får løst dette prolemet.

OleJA

Sitat fra: Panduck på onsdag 23. mars 2016, klokken 13:24
Etter nyheten om 3 hurtigladere på Shell Mortensrud kan man håpe fortum går mer mot å ha mer enn to ladere pr lokasjon. To ladere er fint med tanke på kø og ødelagt lader, tre er enda bedre.

Kjørte forbi McDonalds på Grorud, og så 3 stykk hurtigladere fra fortum!

Det skal virkelig bli vanskelig for andre leverandører å konkurrere.
Parkerte på Værnes igår, og der er Fortum også iferd med å sette opp 3 hurtigladere og en AC stolpe  :)
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Vollis47

Og der har Fortum oppgradert ladestasjonen ved Kiwi på Lund i Kristiansand fra 2 til 3 plasser, med tre forskjellige ladere. Ser bra ut. Lurer på hvilken som er best; efacec, Veefil eller ABB?
Kristiansand / Egersund, Zaptec Pro ladebokser
Tesla MS 75D, juni 2018
Kia Soul 30kWh, juni 2017 (solgt)
Nissan e-NV 200, februar 2016 (solgt)
Peugeot ion, august 2015 (solgt)

zbk

Oppgradert my ass! Med fjerning av 43kW AC og et brukergrensesnitt på AC-stolpene som suger verre enn en støvsuger blir det kun Fortum i nødstilfeller framover. Grønn Kontakt sin brukervennlighet har vært mange hakk over Fortum alle steder jeg har prøvd (spesielt på 22kW-punktene).
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

aronesen

#21
Sitat fra: Vollis47 på fredag 22. april 2016, klokken 13:47
Og der har Fortum oppgradert ladestasjonen ved Kiwi på Lund i Kristiansand fra 2 til 3 plasser, med tre forskjellige ladere. Ser bra ut. Lurer på hvilken som er best; efacec, Veefil eller ABB?

Tja.. Tydeligvis virker bare en av laderne og de nedgraderte AC punktene..
Renault Zoe Intens 43kW, Grå Neptune

Muffinman


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA