Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

60 kWh Tesla S og langkjøring

Startet av Bull26, onsdag 18. mai 2016, klokken 10:17

« forrige - neste »

Bull26

Kan man flytte Serviseavtale fra gammel bil til ny?

S85d lev 31/3-16

ingare

S85D - Levert
S85 - Solgt

Trallalala

Joda, kontakt Tesla så skal det ordne seg. Flere som har gjort det nylig.

petersv

Dette er nettopp endret, kan flyttes mot gebyr.

Gusse

For å pirke, så kan den ikke flyttes. Den kan derimot avsluttes og refunderes ubrukt del av avtalen i forhold til den prisen du kjøpte avtalen for. Dette har jeg fått opplyst i dag av Tesla Trondheim.

Bull26

Er det noen som kjenner til om det er gitt ut dokumentasjon på endring av slike avtaler, og er det mulig å få se en kopi av en slik. Har problemer med lokal forhandler i Bergen. Har fortsatt 3 år igjen på min forrige avtale.
S85d lev 31/3-16

joda

Du kan lese om Serviceplan på Teslas nettside her:

https://www.teslamotors.com/no_NO/support/service-plans

Se igjennom "Ofte stilte spørsmål" et stykke nede på siden, så finner du sikkert noen svar der.
TMS 85D

Bull26

S85d lev 31/3-16

petersv

Siden det står flere ganger feil her i tråden presiserer jeg igjen, den kan flyttes.

Kan jeg overføre min Tesla-serviceplan til den nye eieren hvis jeg selger min Tesla?

Ja, du kan overføre den ubrukte delen av din Tesla-serviceplan med salget av din Tesla.I tillegg kommer vi til å benytte anledningen til å gå ett skritt videre: Tesla-eiere kan overføre den ubrukte verdien av sine Tesla-serviceplaner til en Tesla-serviceplan for en ny Tesla Model S eller Model X. Se vilkårene og betingelsene for din Tesla-serviceplan for mer informasjon.
Du kan se disse vilkårene og betingelsene når du har logget inn på din Tesla-konto. Klikk på "Registrering for servicer" og følg den aktuelle lenken for din valgte plan.

Gusse

Så med andre ord: for min del som har utført 20K og 40K service har så lite verdi igjen på min serviceavtale(det var snakk om rundt 7000 i verdi), at uten å legge til noen tusenlapper, så blir det snakk om refund :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA