Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva har du kjøpt til din Tesla i dag?

Startet av Cox, mandag 16. mai 2016, klokken 01:07

« forrige - neste »

Cox

2 ganger når jeg har passert Sollihøgda mister bilen all kontakt med mobilnettet, verken Edge, 3 el 4g. Først mange timer senere kommer bilen på nett igjen etter at den har stått stille lenge.

Dette er en ny bil med 4g modem, har ikke vært i kontakt med Tesla ennå om dette.

Flere som opplever det samme?
85d, reg 8/3-16
Tidligere: E-Golf, registrert 20/10-14
Tidligere: I-Miev registrert 18/2-11.

jbrattis

Ja, min bil fikk ikke telefonkontakt på en halv dag i forrige uke. Startet ved messehallen på Lillestrøm, og fikk ikke kontakt i det hele tatt selv etter reset og kjøring på 15 mil. Neste dag hadde jeg kontakt igjen.

Cobos

Jeg har opplevd  meget dårlig dekning i Tyskland, spesielt Berlin-Rostock, men der mistenker jeg det er øde nok til at det faktisk ikke er dekning. Mobildekningen på mobilen min tilsier at det ikke er bilen selv. I Norge og spesielt Oslo-området har jeg ikke opplevd at dekningen blir borte mer enn 5 min. Eller jeg har det, men da har en reboot av store skjermen løst problemet, så det må ha vært et heng av et slag.

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

Cox

Tror neppe dette har noe med dekning å gjøre, snarere modemet som kutter ut. Bilen har stått lenge nå med prima Telenor dekning uten at det hjelper, ei heller å resette.
85d, reg 8/3-16
Tidligere: E-Golf, registrert 20/10-14
Tidligere: I-Miev registrert 18/2-11.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA