Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Oppdatering i R-link.

Startet av Snowroller, lørdag 14. mai 2016, klokken 19:40

« forrige - neste »

petersv

Dere må ha sett en annen bil enn meg, vi satt to voksne på 185 i 3. seterad med 2. Seterad kjørt helt bak, det gikk bra. For å få ok plass må derimot 2. Kjøres litt fram. Satt også i 2. Seterad når den var kjørt helt fram, ingen problem, men mer behagelig når den stod litt lengre bak.

Mao. med 2. Seterad i midterste posisjon har man god plass til 7 for en suv å være.

Skal man ha mer plass, kjøp en Caravelle ;) for bagasjeplassen i X er helt tragisk...

Epleskreller

Sitat fra: petersv på onsdag 23. mars 2016, klokken 23:22
Dere må ha sett en annen bil enn meg, vi satt to voksne på 185 i 3. seterad med 2. Seterad kjørt helt bak, det gikk bra. For å få ok plass må derimot 2. Kjøres litt fram. Satt også i 2. Seterad når den var kjørt helt fram, ingen problem, men mer behagelig når den stod litt lengre bak.

Mao. med 2. Seterad i midterste posisjon har man god plass til 7 for en suv å være.

Skal man ha mer plass, kjøp en Caravelle ;) for bagasjeplassen i X er helt tragisk...

Var bagasjeromsluka lukket da du prøvde 3. seterad? Først da du får føle på høyden :-) Jeg fikk to fingre mellom hode og glassruta når jeg satt normalt
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Elbil fundamentalist

2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

petersv

Sitat fra: Epleskreller på torsdag 24. mars 2016, klokken 00:43
Sitat fra: petersv på onsdag 23. mars 2016, klokken 23:22

Var bagasjeromsluka lukket da du prøvde 3. seterad? Først da du får føle på høyden :-) Jeg fikk to fingre mellom hode og glassruta når jeg satt normalt

Det var den. Overraskende god takhøyde! Jeg tok ikke borti taket/ bakluka i likhet med deg.

KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA