Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trøbbel med lagring av location på luftfjæring

Startet av ksandal, onsdag 11. mai 2016, klokken 23:19

« forrige - neste »

Dvergen196

Vi stikker på ferie i morgen og vurderer å kjøre en tur til Danmark etter vi har hatt en uke i Kristiansand, er det mulig å kjøpe denne danske overgangen hos Tesla i Danmark? Jeg har ikke tid å bestille noe siden vi reiser i morgen tidlig. Burde jo være mulig å få tak i en slik uten å måtte bestille på nett ???
Kommer til å belage meg på SC men greit å kunne lade om natten også for å spare tid :)
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Øggen

Ej kjøpte overgang på en jernvarehandel ej kom over mens ej va i Danmark. Altså en liten plugg med dansk kontakt og overgang til norsk schuko. Kosta 50kr, nokke som e 10 ganger billigere en original dansk adapter til UMC hos Tesla. My thoughts........
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

plvr

P85 med autopilot, nov -14.
Model ≡ reservert 010416

Dvergen196

Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

ksandal

Tenkte bare og gi en lite tilbakemelding her.  Jeg har nå kjørt gjennom 20 land siste året( da teller jeg noen av landene flere ganger tur og retur...( men det er 14 forskjellige land. ) tur retur Italia.  Der jeg brukte Kirkebosettet 3 ganger, type 2 kabel 3 ganger og resten med tesla rød adapter og super charger.
Det er ikke ofte en har brukt for noe annet enn det som følger med i tesla. men med en 3 åring i baksetet, er det GULL og slippe 5 ekstra timer et sted den ene gangen en har brukt for det.... og det er en liten kost når en allerede har brukt nær millionen på en bil...

lykke til og drøm videre på tur med verdens feteste bil.  62000km på 15 mnd med 85D og 99,9% posetive opplevelser, et nesten slagsmål på supercharger med lokal drittsekk i Åsane, en tufs i pareringshus i venecia i 6 etg.... med en 3 åring på armen kl 21 om kvelden måtte gå ned 6 etg og få NY kvitering på allerede betalt parkering og gå opp igjen 6 etg for og få hente ut bil... niks.. ikke snakk om og få lov og ta frem bil og sette fra seg småen og kjøre ned og fikse kvitering ved utkjøring .... italienere er dum i hodet....

PS håper flere blir flinkere til og rydde etter seg på ladeplasser... ser mye rart... skuffende fjortisoppførsel på enkelte.

Godt nyttår :)
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA