Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Info om leveringstid Model S borte på bestillingssiden

Startet av Icenor, mandag 09. mai 2016, klokken 18:49

« forrige - neste »

Icenor

Det er ikke bare fuktighet jeg har i baklysene  :o

P85
Model 3 - reservert

Muffinman

Cookie Monster

Var jo noen som fikk med edderkopper fra Usa i lyktene på helt nye biler en periode også  ;D
2015 P85D

kamikaze

Hadde tilsvarende i fjor sommer  ;D
Stavanger

Hodetelefoner

Om edderkoppene noen av oss fikk med var ifra fabrikken eller båtturen er usikkert. Men hadde den største kommet frem under kjøring.... Ikke ved støvsuging... Så ville det blitt et pinlig avisoppslag om meg..   Den var så stor at jeg slapp støvsugeren.. Den hoppet like fort ut av bilen som meg..  Den var av typen man ikke tråkket på..  stor nasty sak. Den var stor, selv etter å ha blitt brent.. Finner ikke igjen bildet

twinpeaks

Jeg har hatt med denne her siden utleveringen. Jeg påpekte det rask siden jeg var bekymret at lyktene ikke var tett, men Tesla mener at denne kom seg inn under bygging av bilen. Lyktene har vært tett hittil (utlevering juni 2015), da har de vel rett.
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

Icenor

Sykt at det er så mange som har opplevd dette. Kanskje du skulle kjørt bilen innom en entomolog og få identifisert nasjonaliteten til krabaten ::)
P85
Model 3 - reservert

Muffinman

Stor risiko for krype-strøm...

cra

Kanskje det er flere enn sofwrare-ingeniørene som burde gjøre litt mer debugging?  ;D

http://trommelyd.no
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Muffinman

Amoss

Sitat fra: cra på fredag 18. mars 2016, klokken 08:52
Kanskje det er flere enn sofwrare-ingeniørene som burde gjøre litt mer debugging?  ;D

Mener å ha lest her flere ganger at folk mener Tesla overlater til kundene å finne "buggene" ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Muffinman

fonberg

-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Muffinman

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA