Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Elbilsalget måned for måned

Startet av Logical, mandag 09. mai 2016, klokken 15:52

« forrige - neste »

Logical

Antar det er flere her som har Tesla i Oslo og som liker å ta vare på bilen. Er det noe sted jeg kan kjøre for å gjennomføre en selvvask av bilen, gjerne med tilgang på varmt og kaldt vann. Forvask kan jeg ta på Statoil f.eks., men er jo ikke lov å dra opp eget utstyr der.

tonl

Sitat fra: Logical på onsdag 16. mars 2016, klokken 20:08
Antar det er flere her som har Tesla i Oslo og som liker å ta vare på bilen. Er det noe sted jeg kan kjøre for å gjennomføre en selvvask av bilen, gjerne med tilgang på varmt og kaldt vann. Forvask kan jeg ta på Statoil f.eks., men er jo ikke lov å dra opp eget utstyr der.

Naf på Hasle: Selvvask innendørs, 2plasser, anbefaler tidlig på dagen eller sent på kvelden. Mulighet for vann fra kranen.
Shell ved rundkjøring på carl berner plass mot Sinsen (innendørs).

Utendørs på Uwash ved Dekk1 på kalbakken.

Softwash ved Shell på Smedstua 4 plasser innendørs.

Logical

Takk, ringte til Shell Sinsen, og de kunne bekrefte det! Bare kaldt vann til bøtta, men det får duge :)

Lokführer

Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

AmocoCadiz

Sitat fra: Lokführer på onsdag 16. mars 2016, klokken 23:23
Jeg drar med meg bøtte med hjul og skrulokk og masse varmt vann.
Interessant bøtte m skrulokk, hvor får man kjøpt den?

tonl

Sitat fra: AmocoCadiz på torsdag 17. mars 2016, klokken 01:56
Sitat fra: Lokführer på onsdag 16. mars 2016, klokken 23:23
Jeg drar med meg bøtte med hjul og skrulokk og masse varmt vann.
Interessant bøtte m skrulokk, hvor får man kjøpt den?

Bilxtra på Alnabru solgte gridguard bøtte i periode. Vet ikke om de har de nå lenger. Ellers kan du dra til ÅS. Der har parts & retard tilbud på 18L bøtter til 149kr nå. 18L holder i massevis.
http://www.partsandretards.no/bilpleie/vaskeutstyr/vaskebotter-mtilbehor

peik

Shell ved Radiumhospitalet, den på nordsiden. På Shell på sørsiden er det kun automat så vidt jeg vet.
- for tiden uten elbil, solgt Tesla S 90D, kansellert M3

AmocoCadiz

Fint, takk for mange tips om hvor man får kjøpt slik lukket vaskebøtte!

Flylow

Jeg vet ikke hvor man får kjøpt lukket vaskebøtte, men for min egen del tar jeg med, i tillegg til bøtte m/gridguard, 3-4 dunker standard str vindusspylervæske fylt med varmt vann fra egen kran.
S85D

petersv

Statoil fornebu har varmt og kalt vann, men må spørre om man kan bruke det selvfølgelig. Er man der når det ikke er kø er det som oftest greit, er det kø så er man høflig og avstår fra å spørre ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA