Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endring av adferd pga Tesla

Startet av satheesh.net, lørdag 07. mai 2016, klokken 21:58

« forrige - neste »

X60dvl

Jeg bekreftet min bestilling 3 september og bilen ble satt "i produksjon" samme natt AP2 ble presentert. Den ble satt i transitt for 2 dager siden, planlagt levering når den ble bestilt var desember.

Det jeg kjenner gjør meg litt i tvil er at mine 4 henvendelser til DS ikke har blitt besvart. Dette kombinert med lange servicekøer gjør at jeg ikke kjenner meg så klar for dette prosjektet med en modell jeg regner med en del barnesykdommer på..

Siden jeg ikke får svar av Tesla ber jeg om anslag på levering her i stedet  :o Forslag?  :)
X60D i bestilling (bekreftet 17.09)
AP2 (-selvkjøring)

petersv

Kvartalsslutt, mao. rudt 10.-20. desember tipper jeg. Tesla er fanatisk på å levere alle biler samtidig ved kvartalsslutt...

Vaagen

Sitat fra: X60dvl på fredag 18. november 2016, klokken 17:40
Jeg bekreftet min bestilling 3 september og bilen ble satt "i produksjon" samme natt AP2 ble presentert. Den ble satt i transitt for 2 dager siden, planlagt levering når den ble bestilt var desember.

Det jeg kjenner gjør meg litt i tvil er at mine 4 henvendelser til DS ikke har blitt besvart. Dette kombinert med lange servicekøer gjør at jeg ikke kjenner meg så klar for dette prosjektet med en modell jeg regner med en del barnesykdommer på..

Siden jeg ikke får svar av Tesla ber jeg om anslag på levering her i stedet  :o Forslag?  :)

Jeg bekreftet en uke før deg, da med levering i slutten av november. Får nå bilen i den perioden som petersv nevner over.
2012 Nissan LEAF Glacier Pearl
2016 Tesla Model X60 "The Last Titan"
Reservert Model ≡

Bjoris

Sitat fra: turfsurf på fredag 18. november 2016, klokken 14:25
Kommer ny hvis det blir gjort endringer (AP2)

Oppgraderte til full AP/Selfdriving på mandag, ingen endring pt...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

X60dvl

Sitat fra: Vaagen på fredag 18. november 2016, klokken 22:20
Sitat fra: X60dvl på fredag 18. november 2016, klokken 17:40
Jeg bekreftet min bestilling 3 september og bilen ble satt "i produksjon" samme natt AP2 ble presentert. Den ble satt i transitt for 2 dager siden, planlagt levering når den ble bestilt var desember.

Det jeg kjenner gjør meg litt i tvil er at mine 4 henvendelser til DS ikke har blitt besvart. Dette kombinert med lange servicekøer gjør at jeg ikke kjenner meg så klar for dette prosjektet med en modell jeg regner med en del barnesykdommer på..

Siden jeg ikke får svar av Tesla ber jeg om anslag på levering her i stedet  :o Forslag?  :)

Jeg bekreftet en uke før deg, da med levering i slutten av november. Får nå bilen i den perioden som petersv nevner over.

Takk, da er det bare å vente i spenning  :)

Har dere fått kontakt med DS'n deres? Nesten så jeg blir bekymret for at det har skjedd han noe..  ;D

Og takk for alle poster, har "rundet" model x delen av forumet, veldig nyttig (og sikkert ikke helt sunt å lese om hver minste feil som eksisterer..)
X60D i bestilling (bekreftet 17.09)
AP2 (-selvkjøring)

LarryF

Og plutselig hadde jeg fått min. En drøm å kjøre hjem med et forbruk på 230 med 19" piggdekk og temperatur rett under null og ca 270 høydemeter. Da er det bare å kose seg videre og så langt jeg har sett har kvaliteten vært god. Ingen feil og mangler avdekket så langt.
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

MiDi

Sitat fra: LarryF på lørdag 19. november 2016, klokken 16:57
Og plutselig hadde jeg fått min. En drøm å kjøre hjem med et forbruk på 230 med 19" piggdekk og temperatur rett under null og ca 270 høydemeter. Da er det bare å kose seg videre og så langt jeg har sett har kvaliteten vært god. Ingen feil og mangler avdekket så langt.
Gratulerer. Venter i spenning på min, vet bare ikke når

vlad.trotsenko

Er det noen som har ny P90D / P100D (<500 km) eller får ny i april og planlegger å selge det?
S85D registered on February 2016, black, almost everything

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA