Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endring av adferd pga Tesla

Startet av satheesh.net, lørdag 07. mai 2016, klokken 21:58

« forrige - neste »

KrW

Sitat fra: Leafy på fredag 16. september 2016, klokken 09:57
MyTesla oppdatert i dag. Står nå at bilen min er I transit:

Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra fabrikken. Veiledningen for leveringsprosessen vil gi ytterligere informasjon om hva du kan forvente underveis.  Hvis du har spørsmål, kontakt din leveringsspesialist.

Flere som har fått oppdatert MyTesla?

Min er også oppdatert nå med i transitt  :D. Har allerede fått dato, 27.9.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

eha

Sitat fra: KrW på fredag 16. september 2016, klokken 10:02
Sitat fra: Leafy på fredag 16. september 2016, klokken 09:57
MyTesla oppdatert i dag. Står nå at bilen min er I transit:

Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra fabrikken. Veiledningen for leveringsprosessen vil gi ytterligere informasjon om hva du kan forvente underveis.  Hvis du har spørsmål, kontakt din leveringsspesialist.

Flere som har fått oppdatert MyTesla?

Min er også oppdatert nå med i transitt  :D. Har allerede fått dato, 27.9.

Hvilke VIN har dere?
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Laaaban

Jeg har samme melding hos meg. Har VIN 1253x. Fikk beskjed om at den kommer til Norge i slutten av neste uke og utlevering i slutten av mnd.

LarryF

Samme melding til meg også i dag. Jeg har VIN 161xx. Jeg har ikke hørt noe om utlevering enda, men regner med slutten av oktober/begynnelsen av november. Det er fint at det kommer en oppdatering i alle fall.
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

codewhip

For å avgrense dette fra den andre siden, jeg har VIN ...18602 og har ikke fått noe oppdatering. Står fortsatt at den er i "produksjonskø". Forventer levering nov/des.

olepw

Sitat fra: codewhip på fredag 16. september 2016, klokken 12:54
For å avgrense dette fra den andre siden, jeg har VIN ...18602 og har ikke fått noe oppdatering. Står fortsatt at den er i "produksjonskø". Forventer levering nov/des.
Jeg har VIN veldig nære din,  også i 186xx serien. Står fortsatt i produksjonskø i følge mytesla. Jeg har blitt lovet levering sent i oktober, men om statusen i mytesla stemmer, så kan vel det holde hardt.  Bestilte og bekreftet. 03.08.
Bestilt X90D
Bestilt og bekreftet 03.08
VIN 186XX

KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

Parabuthus

Jeg har 185** og DS ringte meg i går (etter at jeg hadde sendt en epost tidligere i uka) og antok at bilen ble produsert i neste uke og sannsynlig levering sent i November. Som hos flere sto det sent oktober når jeg bestilte. Ingen endringer i MyTesla.
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19.

MarcelNie

Sitat fra: Leafy på fredag 16. september 2016, klokken 09:57
MyTesla oppdatert i dag. Står nå at bilen min er I transit:

Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra fabrikken. Veiledningen for leveringsprosessen vil gi ytterligere informasjon om hva du kan forvente underveis.  Hvis du har spørsmål, kontakt din leveringsspesialist.

Flere som har fått oppdatert MyTesla?

Ja, har også fått oppdatert MyTesla. Vin 105xx, fikk bare beskjed "i månedsskifte".

Bonk3rs

VIN 160XX er i transit også. X60D

Har fra før fått indikasjoner på at bilen ble sendt fra LA 17.8
Hvis det stemmer, står den nå i Bremerhaven og venter på neste båt til Drammen. Men det har til nå vært helt tyst fra DS. Time wil show...   :/
X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Nasatech

Så bra de har fått orden på dette igjen. Min sto på "I produksjonskø" helt til bilen ble levert og et par dager etter også :(

Larvik

VIN 160xx stått som "bestilt" hele tiden på my tesla.
Spurt DS og en selger med 14 dagers mellomrom, begge gangene var bilen i produksjon ( håper ikke det blir en mandagsbil... )
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

olepw

La merke til at ordlyden i mytesla hadde endret seg selv om det fortsatt står i produksjonskø. Kanskje de har oppdatert  mytesla?
Har lest litt på teslamotorsclub forumet,og der virker det som biler med vin nummer helt opp i 200xx serien er ferdigproduserte. Har skjønt de hopper litt, men da skjer det kanskje noe for oss med vin 18xxx snart!  :) litt over middels utålmodig!  ;D
Bestilt X90D
Bestilt og bekreftet 03.08
VIN 186XX

Ellemelle

Sitat fra: olepw på fredag 16. september 2016, klokken 18:16
La merke til at ordlyden i mytesla hadde endret seg selv om det fortsatt står i produksjonskø. Kanskje de har oppdatert  mytesla?
Har lest litt på teslamotorsclub forumet,og der virker det som biler med vin nummer helt opp i 200xx serien er ferdigproduserte. Har skjønt de hopper litt, men da skjer det kanskje noe for oss med vin 18xxx snart!  :) litt over middels utålmodig!  ;D
Ja de har oppdatert MyTesla. Inntil i går har det kun stått "i produksjonskø", selv etter at bilen er levert.
Jeg vil tro at biler som skal utleveres i USA prioriteres akkurat nå, slik at Tesla når produksjonsmålene sine for tredje kvartal.

Bonk3rs

Sitat fra: Ellemelle på fredag 16. september 2016, klokken 19:13
Sitat fra: olepw på fredag 16. september 2016, klokken 18:16
La merke til at ordlyden i mytesla hadde endret seg selv om det fortsatt står i produksjonskø. Kanskje de har oppdatert  mytesla?
Har lest litt på teslamotorsclub forumet,og der virker det som biler med vin nummer helt opp i 200xx serien er ferdigproduserte. Har skjønt de hopper litt, men da skjer det kanskje noe for oss med vin 18xxx snart!  :) litt over middels utålmodig!  ;D
Ja de har oppdatert MyTesla. Inntil i går har det kun stått "i produksjonskø", selv etter at bilen er levert.
Jeg vil tro at biler som skal utleveres i USA prioriteres akkurat nå, slik at Tesla når produksjonsmålene sine for tredje kvartal.

Jeg tro det prioriteres over hele verden. Det er ikke bare i USA de måler leveranser til 3 kvartal ;)
X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA