Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endring av adferd pga Tesla

Startet av satheesh.net, lørdag 07. mai 2016, klokken 21:58

« forrige - neste »

V65

Hehe ja jeg forsto at det var din du tenkte på.  :)
Nei jeg kjenner ikke til om min er på M/S Tysla, men det er godt mulig.
Har også VIN 93XX
Har fått beskjed om levering siste uke i August.
Model X #1821 (Levert 1.September 2016)

kris79

Sitat fra: V65 på lørdag 06. august 2016, klokken 10:13
Hehe ja jeg forsto at det var din du tenkte på.  :)
Nei jeg kjenner ikke til om min er på M/S Tysla, men det er godt mulig.
Har også VIN 93XX
Har fått beskjed om levering siste uke i August.

Hehe, ok ;)

Jeg har også fått beskjed om slutten av aug/tidlig september, men med ankomst Bremerhaven allerede 12 aug, bør den vel være i Drammen mellom 16 og 18 aug, og utlevering noen dager etter?  ;D

Håkons Xadventure

Du har ikke tilfeldigvis alle de resterende sifrene på den bilen også? Jeg har selv bil i 93 serien og venter spent på nyheter om levering.

Er det forøvrig en grunn til å X-e ut de 2 siste sifrene? Det er jo ikke vanskelig å finne et vin nummer på en bil hvis man ønsker.
Tesla X90D (venter)

kris79

Sitat fra: Håkons Xadventure på søndag 07. august 2016, klokken 12:04
Du har ikke tilfeldigvis alle de resterende sifrene på den bilen også? Jeg har selv bil i 93 serien og venter spent på nyheter om levering.

Er det forøvrig en grunn til å X-e ut de 2 siste sifrene? Det er jo ikke vanskelig å finne et vin nummer på en bil hvis man ønsker.

Nei, det er sikkert ikke noe poeng å X-e ut VIN, har bare blitt en vane. 9375 er VIN på bilen min. Hva er ditt VIN? For øvrig betyr det ikke nødvendigvis at andre biler med nesten samme VIN er på samme båt, det er tydeligvis ganske stort sprik i når biler blir produsert og levert ut, selv om de har VIN i samme område.

Håkons Xadventure

Jeg har 9323. Har også forstått det slik at bilene ikke nødvendigvis blir produsert i rekkefølge, men når det er en 93xx bil på båten så kjenner jeg jo spenningen øke. Hadde vært bra med en bil i august.
Tesla X90D (venter)

Nasatech

Sitat fra: Håkons Xadventure på søndag 07. august 2016, klokken 14:45
Jeg har 9323. Har også forstått det slik at bilene ikke nødvendigvis blir produsert i rekkefølge, men når det er en 93xx bil på båten så kjenner jeg jo spenningen øke. Hadde vært bra med en bil i august.

Blir helt klart ikke sendt i noen bestemt rekkefølge. Jeg har F00076 og venter fortatt. Biler med F001xx er levert for mange uker siden.

M@Do

Autopride har lagt til kai idag i Oslo. Lurer på om denne har med seg noen biler?

Real EoN

Det lurer jeg også på  :)  Ser også Kvitbjørn er i nederland nå, den bruker frakte biler opp vestlandskysten for Tesla.. Kan det vere at både Autopride har med seg biler fra Tysla båten, og Kvitbjørn fra et annet RoRo skip siden Tysla ikke var innom Nederland !
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

Nasatech

Ser det er registrert 4 Model X i dag hvorav 2 er vanlige (ikke Signatur) med VIN 83xx.

http://www.itanywhere.no/Tesla.php

LarsF

Har fulgt nøye med på denne tråden i håp om å få litt info om når jeg kan regne med at min TMX kommer...
Litt frustrert over at mytesla ikke oppdateres, så gjorde som noen andre her foreslo og ringte DSen (som ikke svarer på Mail) fikk da beskjed om at den var i transitt og utleveres om ca 2 uker.

Skal bytte inn min TMS, så fint å få tid til å forberede det...

Står forøvrig fortsatt i produksjonskø på mytesla.

Jonbjo

Model≡ Mars 19
Model X Oktober 2016
E-Golf 2015

Kilroy

Mange som rapporterer at mytesla ikke oppdaterer seg før bilen er levert. Så man må kontakte DS for å få oppdateringer. Rart at de fortsatt ikke klarer dette, hadde nok spart mange eposter og telefoner hvis de hadde oppdatert status på mytesla..... Min har heller ikke oppdatert seg, selvom den er ferdig produsert, står i produksjonkø i følge mytesla....



Sitat fra: LarsF på onsdag 17. august 2016, klokken 12:57
Har fulgt nøye med på denne tråden i håp om å få litt info om når jeg kan regne med at min TMX kommer...
Litt frustrert over at mytesla ikke oppdateres, så gjorde som noen andre her foreslo og ringte DSen (som ikke svarer på Mail) fikk da beskjed om at den var i transitt og utleveres om ca 2 uker.

Skal bytte inn min TMS, så fint å få tid til å forberede det...

Står forøvrig fortsatt i produksjonskø på mytesla.
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

satheesh.net

MyTesla er nærmest på stedet hvil etter bestilling er gjennomført. På Model S kan man ofte følge og tracke bilen ganske godt der, men Model X er en helt annen sak. Litt frustrerende faktisk. Men så er plutselig bilen på gårdsplassen og alle slike ting er fort glemt.

Scaniacruiser

Var innom Tesla på Minde i ettermiddag og prøvekjørte X-en. Mens vi var der ble det levert 4 stk. x og 1 stk. s. fra biltransportfirmaet ATS. Minst en Signature red. :)

Grattis til alle som har ventet lenge på bilene sine!  Føler litt misunnelse akkurat nå....Flotte biler! Vurderer sterkt å bestille.  ;D
2016 Model≡ - Reservert 2 stk. 03.04.2016: Kjenner at jeg gleder meg til 2018... eller kanskje 2019???
2016 s90D - Prøvekjørt 12.08.2016: Absolutt godkjent!
2016 x90D - Prøvekjørt 17.06.2016: Verker etter å bekrefte bestilling.....
Hjemmehørende på Askøy utenfor Bergen

prophan

Scaniacruiser
Så du noen sorte X75D som ble levert?
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA