Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endring av adferd pga Tesla

Startet av satheesh.net, lørdag 07. mai 2016, klokken 21:58

« forrige - neste »

prophan

Hvor ser jeg den komplette listen ? Bilen min har F010369
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon


prophan

På min side står det fremdeles at den venter på produksjonskø, selv om DS har sagt tidlig i juli at den var ferdigprodusert og var på vei. Håper det er feil på websiden, men synes at det er rart at den ikke har oppdatert med "riktigere" status!
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Leafy

Sitat fra: prophan på fredag 19. august 2016, klokken 12:28
På min side står det fremdeles at den venter på produksjonskø, selv om DS har sagt tidlig i juli at den var ferdigprodusert og var på vei. Håper det er feil på websiden, men synes at det er rart at den ikke har oppdatert med "riktigere" status!

Er vel ingen som har fått oppdatert MyTesla på Model X. Står "I produksjonskø" til de blir levert ut...
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

Håkons Xadventure

Da ringte min DS!

Lørdag 27.8 kl. 11.00 på RUD!!!

YEAH!!!!
Tesla X90D (venter)

Scaniacruiser

Sitat fra: prophan på torsdag 18. august 2016, klokken 10:32
Scaniacruiser
Så du noen sorte X75D som ble levert?

Nei, så bare den ene bilen, som var sign. red. Men det ble overlevert 4 x-fob, og en s-fob.
2016 Model≡ - Reservert 2 stk. 03.04.2016: Kjenner at jeg gleder meg til 2018... eller kanskje 2019???
2016 s90D - Prøvekjørt 12.08.2016: Absolutt godkjent!
2016 x90D - Prøvekjørt 17.06.2016: Verker etter å bekrefte bestilling.....
Hjemmehørende på Askøy utenfor Bergen

Nasatech

Fikk bilen min levert mellom klokken 10 og 11 i dag og det står fortsatt "I produksjonskø" på MyTesla  :-\

Ellers kan jeg bare si: GLED DERE!! HELT RÅTT!!! Barna hylte i baksetene (har 4 barn) da jeg ga på med P90DL ;-)

N00b

Der passerte 8 stk X forbi Grimstad retning sør på trallebil. Minst 2 var Sig røde

eha

Sitat fra: Nasatech på fredag 19. august 2016, klokken 15:25
Fikk bilen min levert mellom klokken 10 og 11 i dag og det står fortsatt "I produksjonskø" på MyTesla  :-\

Ellers kan jeg bare si: GLED DERE!! HELT RÅTT!!! Barna hylte i baksetene (har 4 barn) da jeg ga på med P90DL ;-)

Gratulerer! Husk å si til dem at de skal presse hodene bakover, hehe.
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Nasatech

Ha, ha. Ja. Fikk klage av en kunde som satt på. Ville nå ut på veien før en buss og tok klampen i bånn med Ludicrus på. "- Den nakkeopperasjonen får du betale!", sa han da :)


Tesla S85 2014 - Solgt
Tesla X P90DL Founders med alt  - Levert 19. august 2016.

For mer informasjon om Tesla

eha

Sitat fra: Nasatech på tirsdag 23. august 2016, klokken 12:26
Ha, ha. Ja. Fikk klage av en kunde som satt på. Ville nå ut på veien før en buss og tok klampen i bånn med Ludicrus på. "- Den nakkeopperasjonen får du betale!", sa han da :)

Jeg hadde med baby i bakovervendt sete da jeg prøvekjørte, så det ble ingen testing av akselerasjon :/ Men satset på at jeg uansett ville bli fornøyd og bestilte bilen. (Partytrikset med P og Ludi er "ikke nødvendig for oss", så det ble en 90D).
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

øystein hennum

Da var min registrert ;D ;D EK 14531.Da er det bare å vente på at bilen er klargjort
Øystein 1522 Konnerud

prophan

Hvor lang tid trenger de til å klargjøre? Hørte at det tar noe lenger tid enn Model S
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Nasatech

Sitat fra: eha på tirsdag 23. august 2016, klokken 13:45
Sitat fra: Nasatech på tirsdag 23. august 2016, klokken 12:26
Ha, ha. Ja. Fikk klage av en kunde som satt på. Ville nå ut på veien før en buss og tok klampen i bånn med Ludicrus på. "- Den nakkeopperasjonen får du betale!", sa han da :)

Jeg hadde med baby i bakovervendt sete da jeg prøvekjørte, så det ble ingen testing av akselerasjon :/ Men satset på at jeg uansett ville bli fornøyd og bestilte bilen. (Partytrikset med P og Ludi er "ikke nødvendig for oss", så det ble en 90D).

Når får du bilen din?

eha

Sitat fra: Nasatech på tirsdag 23. august 2016, klokken 14:44
Når får du bilen din?

Aner ikke. Vi har i grunn en litt rar sak. Vi sa til selger at vi ønsker levering i 2017 fordi vi vil være sikre på at vi har fått cash (vi får en utbetaling, og da vil vi slippe å ta opp midlertidig lån etc.). Det er imidlertid en mulighet for at pengene vi venter på kommer tidligere.

Selger sa da at han kunne legge inn bestilling med levering i april (eksempelvis), og at vi bare skulle si fra hvis vi ville fremskynde på et senere tidspunkt, så skulle det løse seg. Hovedhensikten med hele greia er å sikre seg mot prisstigning. Dette gikk vi med på.

Det som var litt dumt, var at selger feilaktig påstod at bare han kunne bestille med levering senere enn "umiddelbart". Vi oppdaget jo senere at dette var fullt mulig å gjøre selv. I tillegg har jeg mistanke om at han har prestert å sette levering til "umiddelbart" - da vi var inne og sjekket før fristen var det iallfall "sent oktober" som stod oppgitt.

Selger har uansett bedt om at levering skal skje i april, og ikke fått noe svar. Jeg har purret på DS + selger på mail to ganger og ikke fått svar (dvs. siste gangen svarte selger at han heller ikke hadde fått svar).

I det hele tatt en salig suppe...
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA