Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Endring av adferd pga Tesla

Startet av ChristerA, søndag 01. mai 2016, klokken 04:25

« forrige - neste »

Jørn'ern

Elbil er et populært tema når det skal skrives hovedoppgave. Dette så jeg ned mine egne øyne da jeg ble uteksaminert i fjor og så at flere prosjektgrupper hadde en elbil relatert problemstilling. Elbil er fortsatt nytt for folk flest, derfor er temaet appellerende for studenter. At studentene velger å benytte elbilforum som arena for spørreundersøkelsene sine, syns jeg vi skal ta som en tillitserklæring. Ofte er hovedoppgaver knyttet til et firmas problemstilling og vil derfor være unntatt offentligheten så jeg synes ikke det er på sin plass å spørre hva oppgaven skal handle om.
Videre er det selvsagt varierende kvalitet på spørsmålene som stilles. Dette må vi også ta med en klype salt da det somsagt er studenter som utarbeider spørreskjemaene og ikke feks infact eller andre profesjonelle aktører.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA