Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

8A eller 10 A kabel som standard i 30 KwH Leaf?

Startet av satheesh.net, fredag 29. april 2016, klokken 14:34

« forrige - neste »

satheesh.net

Da er den endelig klar til å vises frem! :D

PS! Riktignok en personlig invitasjon for kun reservasjonsholdere.

Real EoN

Mimret jeg tilbake til november 2012, da Model S først kom til Norge  :)

Har faktisk friuke den uken, men ikke fått invitasjon enda selv om jeg har reservasjon.. Får håpe man får så tar man seg en tur... ( eller tar seg en tur samme fa...  ;) )
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

eriksj

2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

ToWalkOrDrive

Tesla Model 3 Performance 2019-
Tesla Model S 85               2014-2018

Epleskreller

Spennende for de som har fått :-(

Nok en gang er ikke epostsystemet til Tesla glad i meg..

Mimre tilbake til da Model S kom..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Silkefot

Bosted Fetsund
Lykkelig eier av en Leaf 2011 modell
Enda lykkeligere eier av en Tesla model X 100D
Eide en Saxo i 10 år
Model Y bestilt...

stranger1891

Real EoN

Jeg tolker det slik at har man reservasjon så får man jo sett den, skulle bare mangle !
Vertfall når man kjører 50 mil for å se den, samt var tidlig ute med Model S og har putta minst en halv X i TSLA aksjer oppgjennom åra. (og SCTY)  :)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

satheesh.net

Til informasjon:

Det er kun Signatur-holdere som har fått invitasjon nå i førsteomgang. Hvis ikke alle plasser blir fylt opp, vil en invitasjon gå ut til General Production-holdere også. Dette pga den begrensede tiden de har med bilen.

NB! Eventet holdes KUN i Oslo og KUN de dagene som er angitt. Bilen skal videre på turné i andre land etter visning i Oslo. Det er ingen prøvetur som gis, kun visning. Det vil også være sjekk mot gjesteliste +1 ved inngangen.

eriksj

Jeg har nedgradert fra Signatur til Produksjon, men fikk likevel invitasjon - mulig systemet til Tesla ikke er helt oppdatert.
2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

satheesh.net

Sitat fra: eriksj på torsdag 10. mars 2016, klokken 11:20
Jeg har nedgradert fra Signatur til Produksjon, men fikk likevel invitasjon - mulig systemet til Tesla ikke er helt oppdatert.

Hurra! ;D

Øyvind.h

Interessant. Jeg har ikke mottatt invitasjon selv om jeg var blant de første i Norge med Model S, har kjøpt to Model S (hvorav en har estimert utlevering 21. mars) og reservert og spekket en Model X hvor design og bestilling må bekreftes senest 21. mars.

Jeg forstår at invitasjonen kun har gått ut til signatur reservasjonsholdere, og om en sig-reservasjonsholder har lyst til å notere meg som gjest hadde det vært supert! Når det er sagt – denne eventen mener jeg de burde organisert annerledes om de ikke har anledning til å slippe flere til. Eks lengre åpningstider, andre lokaler, køordning etc. Å se bilen kan få meg til å vippe over til kjøp, og 21. mars er fristen for kjøp vs ikke kjøp i denne omgang. Håndtering av tilgang til bilen er sånn sett pt ikke en bidragsyter til reservasjon.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

petersv

Ja det er synd de kun tar seg tid til sig. men når de først må velge så er det forståelig de får prioritet. Men helt klart, de skulle hatt tid og plass til alle, for jeg bestiller ikke bilen usett (denne gangen ;) .)

0dB

Når har "ikke-signatur-reservasjonsholdere" også fått invitasjon  ;D
Model X90D - Mottatt 20.09.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA