Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tyskland innfører elbilsubsidier

Startet av RAW, onsdag 27. april 2016, klokken 14:05

« forrige - neste »

RAW

Er straks levering på bil og jeg har bestilt med midtkonsoll ferdig installert når jeg henter den ut. Men nå er jeg litt i tvil. Jeg har valgt matt tre i interiør i bilen, konsollen kommer vel kun i sort pianolakk.
I tillegg leveres vel bilen med yacht-gulv.

Er det verd å gå for midtkonsoll? Tenkte i hovedsak dette for ladeplass for tlf samt bedre plassering for drikke enn de originale som er teit plassert i armleende.
Nissan Leaf 2013

TMS 90D mars 2016

Wilma

Jeg bestilte også min bil med midtkonsoll. Har ikke angret et sekund. Jeg synes bilen ser mye bedre ut og i tillegg er det veldig praktisk med et sted å legge saker og ting uten at de fyker alle veier når man gir gass, ehh watt ;)
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

ksandal

pris og link til midtkonsoll?
vurderer det jeg også nå når jeg skipper model x pga pris.
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

RAW

Pris jeg fikk oppgitt var vel rett under 5.000,-, rundt 4.800 ink montering tror jeg var.

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-front-console
Nissan Leaf 2013

TMS 90D mars 2016

Cookie Monster

Koster sikkert 8000 eller noe nå siden alt av delepriser har skutt i været for 1 måned siden ca eller fikk du denne prisen nå nylig?
2015 P85D

SunSeeker

Har hatt lyst på midtkonsoll selv, men synes det er i dyreste laget egentlig. Fornøyd med "rotehulet" jeg har.

Merket det med deleprisene her en dag. Spurte om "sjaddemo adapter" og det koster nå 4826 pluss moms(ikke sikker på 28, men 4800 iallefall)

J.C

Nå koster midtkonsoll kr.7145 ferdig montert..
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

RAW

Jeg fikk pris på 4.800 når jeg bestilte bil og konsoll i november. Jeg forventer å få den til avtalt pris.
Nissan Leaf 2013

TMS 90D mars 2016

Muffinman

Sitat fra: J.C på tirsdag 08. mars 2016, klokken 17:13
Nå koster midtkonsoll kr.7145 ferdig montert..
Hoho, vurderte om konsollen var verdt pengene til gammel pris. Da er det ihvertfall avklart for min del.

J.C

Sitat fra: RAW på tirsdag 08. mars 2016, klokken 17:18
Jeg fikk pris på 4.800 når jeg bestilte bil og konsoll i november. Jeg forventer å få den til avtalt pris.
Ja, du får den sikkert til avtalt pris.. :)
70D Titanium Metallic
Henvisningskode: http://ts.la/jayson6330

boppus

Midtkonsoll er nødvendig - ta den! Burde være standard  :(
Min kom fra Evannex. Husker ikke hva jeg betalte, men den ble faktisk levert før bilen, og på den glade tiden da dollaren var seks kroner.
EQC 2020
Reservert: Model Y, Cybertruck
x Model S 75D 2018
x Model S 85D 2015

thilo

Synes også det er veldig praktisk med midtkonsoll og enig at det egentlig bør være standard.
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Tr0047

Når jeg ser på docking-stasjonen på teslas midtkonsoll...vil ikke mobilen flagre bakover i bilen ved hard akselerasjon??   
Ser ikke akkurat ut som mobiltlfn sitter særlig godt festet ;)
Mars 2015 P85D

Muffinman

Jeg er egentlig veldig glad i den praktiske siden av det åpne rommet som erstatter konsoll i TMS. Men jeg er avhengig av å ha en del gjenstander liggende lett tilgjengelig fra førerplass, og da blir alt synlig som rot. Og jeg HATER rot i bilen. Derfor har jeg i det siste vurdert midtkonsoll, men å bruke 15k på to slike havner nok ekstremt langt ned på prioriteringslista for å si det mildt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA