Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Etterstramme drivaksel

Startet av Jonbjo, søndag 24. april 2016, klokken 23:45

« forrige - neste »

Jonbjo

Noen som vet om man må ha "ultra hi-fi lyd" for å få DAB+?
Model≡ Mars 19
Model X Oktober 2016
E-Golf 2015

o.b.lix

Er ikke slik på S, der er DAB+ standard, så da en nok det samme på X.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

satheesh.net

Sitat fra: o.b.lix på lørdag 05. mars 2016, klokken 20:18
Er ikke slik på S, der er DAB+ standard, så da en nok det samme på X.

What he said. Det er forresten ingen AM mulighet.

egs

Er det noen som har funnet noe skriftlig om at DAB+ er inkludert uten lydpakke?
Citroen Saxo -99 2006-2011
i-Miev 2011 -
Tesla X75D - sept. 2016

Jonbjo

Takk for svar.
Ble standard HIFI for min del. Det skal være en viss forbedring fra Model S anlegget.
Representant på Tesla bekreftet i dag at DAB+ er inkludert på standard HIFI. Model X som blir demonstrert på Alna neste uke er den samme som ble vist i Geneve. Dvs. USA versjon. Blå exterior med Ultra White seter. Ultra HIFI.
Model≡ Mars 19
Model X Oktober 2016
E-Golf 2015

KrW

Sitat fra: Jonbjo på mandag 14. mars 2016, klokken 20:20
Takk for svar.
Ble standard HIFI for min del. Det skal være en viss forbedring fra Model S anlegget.
Representant på Tesla bekreftet i dag at DAB+ er inkludert på standard HIFI. Model X som blir demonstrert på Alna neste uke er den samme som ble vist i Geneve. Dvs. USA versjon. Blå exterior med Ultra White seter. Ultra HIFI.

Har du hørt eller lest noe sted at standard-anlegget er forbedret i forhold til i Model S? Er naturlig om de har fått til en forbedring da. Tror nok vi må gå for standard også da vi allerede er presset langt med dagens pris.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

Jonbjo

Sitat fra: KrW på mandag 14. mars 2016, klokken 21:25
Takk for svar.

Har du hørt eller lest noe sted at standard-anlegget er forbedret i forhold til i Model S? Er naturlig om de har fått til en forbedring da. Tror nok vi må gå for standard også da vi allerede er presset langt med dagens pris.

Jeg har lest det på TMC og Teslarepresentanten bekreftet det på telefon i dag
Model≡ Mars 19
Model X Oktober 2016
E-Golf 2015

satheesh.net

Sitat fra: KrW på mandag 14. mars 2016, klokken 21:25
Takk for svar.

Jeg kan bekrefte at lyden er bedre i TMX med standard anlegg enn TMS sitt standard anlegg. Min kilde er en av de som jobbet med kupéelektronikken i bilen.

De som nemlig var sjåfører på prøveturene under lanseringen i fjor, var de som hadde utviklet bilen. Så de hadde meget god og korrekt kompetanse om bilen. Synes det var en fin måte å få feedback på også. Snakke direkte med designere og utviklere er smart.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA