Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nå kommer hydrogenbilene - side by side

Startet av zoom, søndag 24. april 2016, klokken 23:07

« forrige - neste »

zoom

Nye standardfelger til Model S oppdaget i konfigurator,19" slipstream sølv.

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

joda

Og her er noen bilder av de nye standardfelgene. :)
TMS 85D

Muffinman

Disse var fine. Om de kom i gunmetal ville ihvertfall ikke jeg sett noen grunn til å bytte til uoriginalt.

Og se: Konfiguratoren viser felgene slik de faktisk blir på bilen :D  Dessverre er Cyclone og 21" fremdeles speilvendt på høyre side. Forhåpentligvis retter de opp for disse også.

Powerflux

Najs :)
Satser på at min mai levering har disse da  ;D
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

joda

Skulle gjerne hatt disse i stedet for de originale 19" jeg kjører med nå. (og som gunmetal hadde de nok vært ekstra nice på sort bil..)

Får satse på at det kommer noen slike på Finn.no etterhvert :)
TMS 85D

zoom

Er visst de samme hjulene som er standard på Model X,bare de er 20".

RonnyØ

Husqvarna Automower 320

sindreut

Noen som har fått utlevert bil med disse felgene eller? Leser fra tid til annen at noen får ulike felger ved utlevering av nybil..

Siggen

Sitat fra: sindreut på lørdag 05. mars 2016, klokken 21:46
Noen som har fått utlevert bil med disse felgene eller? Leser fra tid til annen at noen får ulike felger ved utlevering av nybil..

Første sett leveres ut i US om ikke så alt for lenge, hvis jeg ikke husker feil. Var vel en tråd om det på TMC

Sole

Fikk utlevert min 85D på Lade i går, med sommerhjul av gammeltypen. Men leser i "Mine første timer"-tråden at andre har fått nytypen samme sted dagen før. Regner med det er vinterhjul man snakker da.

Jan Henrik

sweeeeeeeeeeeeeet!

Håper min August levering kommer med de der!!  8)
TMS 70D facelift (75kWh) Taxi X-61, Tromsø Taxi

Diravi

Sitat fra: Sole på lørdag 05. mars 2016, klokken 23:04
Fikk utlevert min 85D på Lade i går, med sommerhjul av gammeltypen. Men leser i "Mine første timer"-tråden at andre har fått nytypen samme sted dagen før. Regner med det er vinterhjul man snakker da.

Sikker på at det ikke var Cyclone i det tilfellet? Har vel skjedd før når de har vært tomme for standard felger.

Men jeg får min rett over påske og sier ikke nei takk til hverken Cyclone eller de nye standardfelgene.  8) Krysser fingrene!
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

Øyvind.h

Sitat fra: Siggen på lørdag 05. mars 2016, klokken 22:39

Første sett leveres ut i US om ikke så alt for lenge, hvis jeg ikke husker feil. Var vel en tråd om det på TMC

Da er det nok ikke håp for oss som har levering nå i mars og april, da de ble produsert i januar og starten av februar.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Siggen

Sitat fra: Øyvind.h på søndag 06. mars 2016, klokken 06:41
Sitat fra: Siggen på lørdag 05. mars 2016, klokken 22:39

Da er det nok ikke håp for oss som har levering nå i mars og april, da de ble produsert i januar og starten av februar.

Nei desverre så ser det litt sort ut for nye felger nå.

Fant tråden på tmc : http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/63912-Got-this-email-from-Tesla-regarding-the-new-19-inch-wheels

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA