Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når tror godtfolket vi kan forvente større batteri på 7 seter versjon?

Startet av Martin Eden jr, torsdag 21. april 2016, klokken 12:50

« forrige - neste »

EV_Mor10

Har ikke kommet så langt enda, men skal få tak i en logger.
Fikk bekreftet at jeg kunne få en lånebil mens bilen står på verkstedet, men de understreket at jeg ikke fikk lov til å putte noe i OBD-porten på lånebilen.
De går vel for at det er min Bluetooth OBD-logger som trekker strømmen.
Blir veldig overrasket hvis den skulle klare å trekke så mye strøm og særlig når bilen er av. Går ut i fra at Fakur ikke har en sånn tilkoblet, men opplever utlading av batteriet allikevel?
Jeg har nå tatt den ut hver gang jeg forlater bilen, så det har nok ikke noe med det å gjøre.

TB

Har erfaring frå C-Zero og OVMS. Batteri var på 1,3 V etter 3 veker med OVMS kobla til.
Trur ikkje OVMS har utprega høgt strømtrekk, men er nok vesentleg meir enn utstyr som har ein form for "sleep mode".
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA