Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nå kommer bompenger for elbiler

Startet av Mazzbot, mandag 18. april 2016, klokken 22:43

« forrige - neste »

Mazzbot

Hei !! Hadde en ekkel opplevelse idag , etter jobb gikk jeg ut til bilen , ingen av de 3 blå strekene lyste og da jeg startet bilen hadde den 26%!@@ like mye som da jeg kom på jobb idag tidlig ..

Jeg hadde på klimatimer men ikke ladetimer
Timeprioritet var på klimakontroll,  kan dette være feilen jeg gjorde ?
Tesla model 3 reservert 31/3 .

BE

Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

sjossang

Opplevd noe lignende, og da var det jeg som ikke hadde klart å trykke ladepistolen langt nok inn i bilen.
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

Einar_S

Som kvittering viser den jo "løpelys" på de blå knottene når den oppdager at den er satt til foring.
Den tar også en liten smak for å sjekke at det faktisk er spenning i ledningen før den blinker.
2020 Jaguar I-Pace HSE.
1963 Alfa Romeo Spider, 1986 Maserati Spyder, 1988 Volvo Bertone.

Olee

Som Einar skriver, bilen sier uansett ifra enten den er på timer eller ikke, både med lys og lyd. Så lenge det er strøm i kontakten da!

Mazzbot

Funket å lade på jobb idag og igår så har trolig bare ikke satt kabelen godt nok inn
Tesla model 3 reservert 31/3 .

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA