Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Umulig varmeapparat, jeg fryser - noen tips?

Startet av e-curious, søndag 17. april 2016, klokken 21:30

« forrige - neste »

e-curious

....slutter den å virke dersom man ikke fornyer medlemskapet sitt i Elbilforeningen?

Salt-Hv27

- og: virker den dårlig på Fortums hurtigsøyler for flere enn oss? (verken i Fredrikstad/Storgata eller Halden/Fisketorget blir den registrert, derimot er den helt grei i Fredrikstad/Apenesfjellet og på type2-søyler de stedene jeg nevnte). Fortum ber meg spørre elbilforeningen.
--
C-zero 2016
Grand C4 GrandTourer 2018
3 kW solcelleanlegg på taket
Østfold

havardr

For meg virker den hos Fortum, men ikke grønn kontakt. Har dobbeltsjekket på nettsidene til Grønn Kontakt, og der vises både elbilforeningen sin brikke og den jeg har fått direkte av GK, ingen av de virker om dagen.

Vet ikke hvilke ladere du slet på jeg Salt-Hv27 ? I utgangspunktet er det jo bare en ID i brikken som leses av hurtigladeren, og dobbeltsjekkes mot leverandøren sin database. Tviler vel på at Elbilforeningen sender ut varsel til alle tilbyderene av hurtiglading med sletting av ditt brikkenummer dersom du ikke betaler.

Øyvind.h

Jeg har to brikker fra Fortum. Den ene sluttet å virke på vei til Fredrikstad. Den andre sluttet å virke på vei hjem. Bra jeg fikk SMS til å virke en av gangene....
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Salt-Hv27

Sitat fra: havardr på tirsdag 01. mars 2016, klokken 21:23
Vet ikke hvilke ladere du slet på jeg Salt-Hv27 ? I utgangspunktet er det jo bare en ID i brikken som leses av hurtigladeren, og dobbeltsjekkes mot leverandøren sin database. Tviler vel på at Elbilforeningen sender ut varsel til alle tilbyderene av hurtiglading med sletting av ditt brikkenummer dersom du ikke betaler.
Ja, det med betaling er ikke noe tema for vår elbilforenings-brikke, for vi er ferske medlemmer med ett års gratis medlemskap, og vi har heller ikke fått noen fakturaer fra Fortum ennå.
Brikken virker på hurtiglader og på Type2-lader i Fredrikstad/Apenesfjellet og på type2-laderne i Fredrikstad/Storgata og i Halden/Fiskebrygga (nær McDonald).
Den virker ikke på hurtigladerne i Fredrikstad/Storgata og i Halden/Fiskebrygga. Til alt hell har vi en Fortum-brikke også (for å være dekket hvis vi skulle komme til en Fortum-lader i Sverige), og den virker der elbilbrikka ikke virket. For oss vil vel stort sett Fredrikstad-Halden-kanskje Sarpsborg-Nordby være fartsområdet for elbilen.
--
C-zero 2016
Grand C4 GrandTourer 2018
3 kW solcelleanlegg på taket
Østfold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA