Hovedmeny

TOCN Live! Model 3 avdukning

Startet av satheesh.net, mandag 29. februar 2016, klokken 13:50

« forrige - neste »

satheesh.net

Da ble det dessverre litt endringer i planene hos Tesla, men vi kjører igang et arrangement uansett! Vi håper å se noen morgenfugler og ønsker alle vel møtt! :D

http://www.tocn.no/2016/03/tocn-live-model-3-avdukning/

ELTesla

krister461

Artig.

Når dere først har dialogen med Tesla rundt launch, kan dere få bekreftet hvorvidt det er mulig å reservere en Model 3 i butikkene deres 31.3 slik Musk-en sier på Internett?

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Cobos

Den sier takk for at du tok deg tid til å svare på spørsmål for meg uten at jeg har sagt et pip eller svart på et eneste spørsmål? Hvordan sjekker den IP'en?

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Tai

Fant ingen spørsmål jeg. Men har de et slikt arrangement i Bergen, stiller jeg!

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

eldanz

"Påmeldt"!!

Venter i spenning på mer info. og hvor det skal foregå.

På Rud hadde vært fint!
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

thilo

S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

Siggen

Kult hvis det blir noe i Stavanger/Sandnes. Lokalene er nyoppusset og kraftig utvidet nylig :)

Porsgrunn

satheesh.net

Vi venter fortsatt på tilbakemelding fra Tesla. Tror ikke selv de har alle detaljer klare engang. :)

Birger

Artig initiativ. Jeg stiller i Kristiansand dersom det blir noe der :-)
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

satheesh.net

Da ble det dessverre litt endringer i planene hos Tesla, men vi kjører igang et arrangement uansett! Vi håper å se noen morgenfugler og ønsker alle vel møtt! :D

http://www.tocn.no/2016/03/tocn-live-model-3-avdukning/

Muffinman

Perfekt tidspunkt! Da er avduking over og sammendrag klart til grynet er ferdig med frokosten sin på pappapermens første dag :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA