Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Nye" eGolf originaldekk selges (passer også til Leaf)

Startet av Tesla P85D, fredag 15. april 2016, klokken 15:54

« forrige - neste »

Tesla P85D

Et par ting som gjerne skulle vært annerledes som nok kunne vært fikset enkelt på en oppdatering. Hvis man ønsker barnelås aktivert på dørene bak så er det kun mulig å ha det aktivert på begge, ikke kun den ene. Det kan vel ikke være vanskelig å få endret i en oppdatering? Litt irriterende når man har både små og store i baksetene.
Bilen starter bestandig med lysene i auto. Og auto gjør at man kjører uten baklys ved dagslys. Dette liker ikke jeg og jeg bruker da å ha lysene i manuelt. Men så fort jeg setter bilen i park for så å sette den i drive så hopper lysene over til auto. Samme gjelder innstillinger på varmeapparat. Setter jeg på varme i frontruten så slår den seg av hvis jeg setter bilen i park. I bilen er det slik at man kan legge inn brukere slik at man får lagret førerstolen i den posisjon man bruker, men skulle veldig gjerne hatt mulighet til å lagre flere ting slik som lysbruk foreks slik at man slipper inn å trykke på skjermen hver gang man har stoppet.
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

Muffinman

Det er vel en sticky tråd for ønskeliste lenger oppe. Selv irriterer jeg meg av at jeg ikke kan skru av lysene helt i bilen når "headlights after exit" er slått på. Jeg ønsker å ha denne funksjonen når jeg er på langtur (og det er jeg ofte), men også å kunne skru av lysene når jeg står på ferge. Da må jeg først skru av headlights after osv før jeg skrur av lysene, og aktivere igjen før jeg kjører. Og så kunne jeg tenkt meg at dørhåndtakene ikke går ut og inn når bilen ikke er låst mens folk sitter i den. Vet ikke hva som trigger det,  men begge mine pluss  P90D loaneren jeg ratter for tiden gjør dette.

lunitiks

... og mulighet for å endre flere HVAC-innstillinger, herunder vinterpakkefunksjonene, via APP
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA