Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: System fault, service required...☹️

Startet av Ramgad, torsdag 14. april 2016, klokken 20:06

« forrige - neste »

Bjoris

EGolf er selvsagt en veldig bra bil, men signalene som kom i Geneve nå var jo ikke bra, der snakkes det fint lite om økt batterikapasitet fra norsk importør, men kanskje de vil holde tett så de selger helt opp til ny versjon er klar?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

golfie

Sitat fra: bjoris på onsdag 09. mars 2016, klokken 12:21
EGolf er selvsagt en veldig bra bil, men signalene som kom i Geneve nå var jo ikke bra, der snakkes det fint lite om økt batterikapasitet fra norsk importør, men kanskje de vil holde tett så de selger helt opp til ny versjon er klar?
Er liten tvil om at Nissan nå ligger et stort hestehode foran VW her ja! Mye prat fra VW, men lite action! Fortsatt ingen som vet nøyaktig når større batteripakke blir tilgjengelig. Hadde vært naturlig å i alle fall øke noe allerede i 2017-modellene, men så langt ingen bekreftelse fra VW.

Skal vel ikke se bort fra at de frykter for salget av 2016-modellene om det viser seg at man kan få 2017-modellen allerede i høst med nytt batteri...da med bestilling i april/mai som tidligere.

tomrh

Jeg mener at 6,6 kW lademuligheten vipper i favør Leaf. Det er veldig praktisk å ha på ettermiddagene om man skal bruke bilen senere på kvelden og pendling t/r jobb koster mye strøm. For oss veies det noe opp av at vi har to elbiler, men er imo et must om man har bare en elbil. Dette ene punktet er det eneste jeg angrer på da vi kjøpte brukt i 2014 - skulle kjøpt en gen. 2 Leaf med 6,6 kW istedet for gen. 1.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA