Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: blitt trukket 660 kr for en lading hos fortum ???

Startet av reptil, mandag 11. april 2016, klokken 20:23

« forrige - neste »

reptil

iOS og connect appen - "tjenesten kan ikke utføres - prøv igjen eller kontakt NISSAN"
Nettleser ok.....
Svart Leaf Acenta

Lauvet

Sele

Samme her.. Det er så forferdelig irriterende at dette ikke kan fungere og når du trenger den som mest så skjer dette.

bengtove

2013 lyseblå Leaf Tekna (ute av mitt liv)
2016 TMS 70D Deep Blue
Bestilt M3 31.03.16

jj44nn

Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

klawrenc

blå Nissan Acenta som eneste bil
sykkel

jsa061

For de som har Leaf Assistent ( windows phone) så er det problemer her også. Utvikleren bekrefter at det er hos Nisan problemet ligger.

reptil

Sitat fra: jsa061 på onsdag 24. februar 2016, klokken 10:09
For de som har Leaf Assistent ( windows phone) så er det problemer her også. Utvikleren bekrefter at det er hos Nisan problemet ligger.

Mot normalt altså :)
Svart Leaf Acenta

André S. P.

Problemet startet midt på dagen i går. Appen sier jeg har feil brukernavn/passord, men har hatt det samme hele tiden. På web kan jeg velge å logge inn med e-postadresse eller mitt brukernavn ( som jeg har brukt fra 1013) begge virker. I appen står det at e-post skal brukes, men jeg har brukt brukernavnet og akt har vært OK.

Det mest irriterende er at Lealink ikke virker mer. Hos meg har den virket stødig gjennom alle problemer Nissan har hatt med sin tidligere Carwingsapp. Nå har jeg ikke lenger noe alternativ... Dette nye Nissan holder på med må jo være det dårligst planlagte oppgraderingsprosjektet jeg har hørt om på lenge
Euroleaf, perlehvit Tekna, Selvfølgelig med "dobbeltlader", Navn: Elinor, Levert 3. juni 2013.

Tesla Model X, sekvensnummer 2211
(reservert 2/7-14)

reptil

Før først timeout, hvis jeg prøver igjen får jeg brid/passwd feil.
Leaf Link sluttet å virke 01. feb - annen tråd på det emnet, men klart at Nissan igjen har klart å ødelegge noe....
Svart Leaf Acenta

Strømbil

Appen for iOS fungerer fint her. Fikk en feilmelding i går rundt 1530, men etter å ha logget inn på nytt da, så har alt virket.
Svart Nissan Leaf 2013.

Sele

Heldig du min iOS app funker ikke. Feilmelding: Tjenesten kan ikke utføres. Prøv igjen eller kontakt NISSAN.
Prøv igjen?? Veldig morsomt NISSAN!

Sele

reptil

Svart Leaf Acenta

olemorten76

Nå har hvertfall jeg kontakt igjen, både på web og app.
2019 Tesla Model 3 LR awd
2018 BMW i3 FC LCI

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA