Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: ECO-funksjon

Startet av KjetilGolf, onsdag 06. april 2016, klokken 13:46

« forrige - neste »

ok67

Skulle ikkje alt bli så mykje bedre for butikkane i Midtbyn no som det vart avgift på elbilparkeringa?

http://www.adressa.no/pluss/okonomi/2017/06/22/Kundesvikt-i-Midtbyen-14903045.ece
Tesla Model 3 AWD-LR
iMiev 2013 som jr. har overtatt

GOLF-raider

#16
Næringslivet i Midtbyen kvæler seg sjøl; sakte men sikkert.
De det angår mest er sjefer og deres ansatte.
De foretrekker å kjøre bilen sin til arbeidsplassen og parkere
utafor kontorvinduet sitt; slik som de gjorde for 30 år siden.
De må være på jobben fra 7 > 16 hver dag,
kanskje 5 timer om lørdagene også.
Når så kundene som har ærend dukker opp til ulike tider
utover dagen; så opplever de en sann kamp om de
gjenværende parkeringsplassene.
Jeg har spilt kunderollen mange ganger og opplevd å få
saftige bøter på frontruta.
Et gammelt ordtak heter: «Brent barn; skyr ilden».
Det stemmer i mitt fall.
Jeg har lært meg til å skygge unna den oppskrytte maurtua der.
Har vi som kommer utenbys fra egentlig noe nerri gatan der å gjørra?
Nei er svaret mitt. Læt no bærre ho dærre ritakjærringa få ha midtbyen sin i fred.
Cruisepassasjeran kan få ha gatan for sæ sjøl no om sommarn.
Jeg greier meg vanligvis med hastige besøk på feks. Lade,
Leangen, Tunga, Nardo, Sluppen og Heimdal.
ORKANGER
E-Golf; prod.uke 7/15 • V-P • lev.02 03 2015
Peugeot 407 SW/2007
Traktor Volvo BM 500/1977

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA