Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Head up display?

Startet av Adnil, mandag 04. april 2016, klokken 10:04

« forrige - neste »

Adnil

Hei, jeg parkerte på ladeplass på Gardermoen i dag morges. Bilen (e-up) som stod ved siden av meg stod med lysene på.. Ladekabelen var tilkoblet og det lyste grønt der ladekabelen er tilkoblet bilen. Jeg bare lurte på om bilen lader da, eller om jeg burde finne ut hvem eier er? Så kjipt å komme hjem fra reise og finne ut av du ikke får kjørt hjem fordi bilen har for lite strøm..

cra

Jeg kjenner ikke eUP spesifikt, men forbruk far 12V burde ikke ha noe som helst å si for hvorvidt driftsbatteriet lades eller ikke. Der vil alltid være litt forbruk fra 12V, og dette må uansett lades ved behov fra driftsbatteriet.

Jeg tror eieren vil ha nok strøm, men noen som har erfaring med eUP kan gjerne bekrefte at det er slik jeg tror.

Klapp på skuldra til deg Adnil for å ta deg bryet med å sjekke opp!  :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA