Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bilder av Model 3

Startet av mr.rs4, fredag 01. april 2016, klokken 08:37

« forrige - neste »

mr.rs4

Er det mulighet for kjøre denne strekningen?
Og hvor kan en lade rundt / i Hovden?

Med vanlig kjøring for meg når jeg kjører by(Stavanger / Sandnes), bruker jeg 260-290kwh. Litt mye forbruk?
Har Vredestein 20" vinterdekk på.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

mindsweeper

Jeg har ladet på Aksdal, og funnet et stikk på Hovden. 400/16 på utsiden av Hovdehytta.

Tore_tang

I parkeringskjelleren under Hovdetun (i sentrum) er det gratis 22kW lader som styres med Easypark app.
Tesla X100D Juni 19
Hyundai Kona mars 19

Hetlsh

Hvis en kjører via Evje, så er det også superlader i Bygland utenfor Evje mot Hovden. Vi foretrekker den ruten da en slipper ferjekø og trøbbel med eventuell kolonnekjøring over Haukeli.

Salvesen

Problemfritt om du kjører via Aksdal, kjørte samme vei kun til vinje i dårlig vær i vinter med min 70D, gikk akkurat.
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA