Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bilder av Model 3

Startet av DonPedro, fredag 01. april 2016, klokken 06:17

« forrige - neste »

DonPedro

Det er nå mulig å ettermontere bakovervendte seter.  Ihvertfall var det den beskjeden jeg fikk fra teknisk i Nederland, og nå ringte Tesla Oslo meg og satte opp time for å gjøre det.

Som gammel traver her på forumet har jeg alltid "visst" at dette ikke var mulig. Flaks at jeg ringte og spurte likevel.  8)

Bilen ble forøvrig levert i juni 2015.
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

P85D

Sitat fra: DonPedro på fredag 12. februar 2016, klokken 13:13
Det er nå mulig å ettermontere bakovervendte seter.  Ihvertfall var det den beskjeden jeg fikk fra teknisk i Nederland, og nå ringte Tesla Oslo meg og satte opp time for å gjøre det.

Som gammel traver her på forumet har jeg alltid "visst" at dette ikke var mulig. Flaks at jeg ringte og spurte likevel.  8)

Bilen ble forøvrig levert i juni 2015.
Så genialt! Har du fått pris på dette?
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

Salvesen

dvs de er forsterket bak allerede? Sa de noe om dettegjelder alle nye biler?
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

Cookie Monster

Har vært mulig siden 2013 så informasjon må flyte tregt innad :P
De monterer enkelt den ekstra bjelken bak, se vedlagt service bulletin. Kun noen få 2012 modeller som ikke kan få ettermontert.
2015 P85D

Muffinman

Dette er gammelt nytt, ja. Men billig er det nok ikke - ligger noen gamle $-priser på teslatap.

Cookie Monster

Ca 30 000 mener jeg å ha hørt. Så er ikke så ille med bare ca 5000 mer enn hva det koster med bilen idag.
2015 P85D

Muffinman

Trodde det kanskje var dyrere. Har disse setene i P85``en. Der kostet de 9500 :)

F_P

Det koster 30.000,-
Fått pris på dette fra Brummundal :)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Toonster

Prisen du har fått er helt i tråd med hva de koster ved å konfigurere de med bilen. Årsaken til 5-6000 i sprik er at man må betale mva på ettermontering.

Muffinman

Det ville ikke skadet om de skrev noe som gav mening om setene i konfiguratoren da. Hva er "statlige sikkerhetsstandarder", og hva betyr "festes til en annen ramme som forsterker standardstøtfangeren"? Disse setene festes jo ikke til forsterkningen i fangeren? Etter flere år i Norge burde man kanskje korrekturlese oversettelsene fra Google translate.

Toonster

Sitat fra: Muffinman på lørdag 13. februar 2016, klokken 14:16
Det ville ikke skadet om de skrev noe som gav mening om setene i konfiguratoren da. Hva er "statlige sikkerhetsstandarder", og hva betyr "festes til en annen ramme som forsterker standardstøtfangeren"? Disse setene festes jo ikke til forsterkningen i fangeren? Etter flere år i Norge burde man kanskje korrekturlese oversettelsene fra Google translate.

Du er ikke veldig imponert over Tesla merker jeg, sånn generelt :)

Undrer meg litt over hvorfor du har 2 biler fra dem, finnes vel alternativer som gir mindre hodebry?

Muffinman

Toonster

Muffinman

Begeistret for bilene, ikke like mye for måten selskapet driver. Men det er nok kulturbetinget siden det er veldig mange dyktige folk i organisasjonen.

RonnyØ

Skjønner at det er travle tider på servicesentere rundt om nå, men skulle jo tro at ved å reklamere litt mer på sånne ting, at det kom friske penger inn. Pr nå er jo 9 av 10 biler sikkert inne på garantirep.
Husqvarna Automower 320

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA