Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?

Startet av egolfer, torsdag 31. mars 2016, klokken 21:20

« forrige - neste »

egolfer

Hei!

Car-Net viser gamle data i de siste to dagene. Trykker på "oppdater" og app'en sier at oppdatering har vellykket men dataene er enda fra to dager siden.
Ville gjerne vite om det et generel problem eller det er bare noe som foregår med bilen min.

Takk!
VW eGolf 2016 med VP

terhan

Opplever også at appen sjelden oppdaterer seg når man er inne i menyene og klikker oppdater.
Det jeg har oppdaget er at ved å oppdatere Dører og lys menyen så oppdaterer også de andre seg.
Det ser ut til at ved og oppdatere denne siden så henter man også info om alt annet... Bruker kun denne menyen for å oppfriske data.

egolfer

Ok, har prøvd det som du sier (dører og lys meny) og nå sier app'en at den klarer ikke å nå bilen.
Kan du nå bilen i dag? Lurer på om de sliter med servere hos VW.

VW eGolf 2016 med VP

mthns

Har slitt med at car net har vært mer ustabil enn vanlig de siste ukene. Bilen oppdaterer seg men skjer ikke noe. Står at bilen ikke er koblet til strøm. Skjønner ikke hva de driver på med..

Knoffen

Virker OK hos meg (via app). Bil levert juli 2016.

Minner om driftmeldinger:
http://www.volkswagen.no/no/innovasjon-og-miljo/car-net-driftsmeldinger.html

og e-post for å melde feil:
kundehenvendelser@moller.no

kontaktskjema:
http://www.volkswagen.no/no/om-volkswagen/kontakt-oss.html

Knoffen

Skal være levert juli 2015 (2016 modell)

torkil

Synes det er håpløst.....!!!
Poster på Twitter i håp om å få mer oppmerksomhet...! @mollerbilnorway og @volkswagen

Råde

Alt skulle ha blitt bedre etter 11/2 ble det sagt. Da skulle to databaser smeltes sammen.
e-Golf | X75D

Thomlov

Mavsemums

På bil produsert etter uke 45 2015 når de samme samme de to databasene sine har jeg god erfaring med. Car net har vært relativt stabilt. I blant problemer med manuell start av oppvarming men det går seg til. Automatisk start har det aldri vært problemer med. En god grunn til å kjøpe nybil tror jeg fremfor litt brukt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA