Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Eldre el-biler ikke velkommen i Oslo sentrum lenger?

Startet av aageaasved, torsdag 31. mars 2016, klokken 20:23

« forrige - neste »

aageaasved

ikke ødelegg tråden m å svare at de fremdeles har carnet,kun de som har mistet den skal svare  :) :) :)

Elmo

Sitat fra: cmniels på onsdag 10. februar 2016, klokken 17:39
Da mistet jeg tilgang, etter at de annonserte på mail at abonnementet gikk ut. Faktisk så lukket de det 3 dager før de sa! Uansett, så dårlig som det appen er så kan jeg ikke finne en eneste grunn til å betale blodpris for å fortsette å ha den.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

cmniels

Men, så prøvde jeg trikset med å trekke ut Sikring nr 1, og nå har jeg tilgang igjen.

Elmo

Sitat fra: 4Matic Fanatic på onsdag 09. mars 2016, klokken 22:36
Nå har de jo omsider tatt til vett og forstått at dette er for elendig til å ta betalt for, så vi får 2 år ekstra.

Her er svaret jeg fikk i dag fra Møller:

Hei Arne!                                                                           
                                                                                     
Det stemmer. Dersom du har en car-net konto vil du få mail av Volkswagen innen kort 
tid (2 uker) med beskjed om at ditt abonnement automatisk fornyes kostnadsfritt for 2
nye år. Du behøver ikke å foreta deg noe. Disse to årene er en ren kompensasjon 
som følge av ustabiliteten i systemet. Vi vet dessverre ikke når det vil bli opp   
mot så stabilit som en skal kunne forvente av en slik tjeneste noe som medfører 2 
år som kompensasjon.                                                               
                                                                                     
Vennlig hilsen / Best regards                                                       
Simen F.                                                                             
Kundeservice/Customer Service                                                       
----------------------------------------------------------                           
Harald A. Møller AS                                                                 
Norway                                                                               
Frysjaveien 31b, 0411 Oslo                                                           
Postboks 6671 Etterstad, 0609 Oslo                                                   
Phone.: +47 24 03 35 70                                                             

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Elmo

Sitat fra: Sven-E på torsdag 10. mars 2016, klokken 23:02
Jeg fikk same info som Elmo  . . .
En liten presisering. Jeg har ikke fått info'en selv (enda?). Dette sakset jeg fra en av de mange andre CarNet trådene på forumet. Men jeg syns det passet best her.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

FastTurtle

Har vært uten i ca et halvt år, leste tråden her og logget meg på.
Har savnet muligheten for å sjekke ladingen og starte varmen i vinter!
Håper det er mer stabilt nå da .....
Getting lost is not a waste of time.

Panzer UP

Jeg har tilgang fra PC, men ikke APP etter at jeg måtte tilbakestille telefonen. Har dog mistet mulighet til å starte varmen fra PC.
Folkevogn eOPP

Elmo

Sitat fra: Panzer UP på torsdag 24. mars 2016, klokken 22:11
Jeg har tilgang fra PC, men ikke APP etter at jeg måtte tilbakestille telefonen. Har dog mistet mulighet til å starte varmen fra PC.
Installer APPen på nytt så kommer den seg nok. Har hatt samme problem selv.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA