Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla på finn.no

Startet av Thor2014, torsdag 31. mars 2016, klokken 18:04

« forrige - neste »

Bjoris

Nå husker jeg ikke lengre, men man må ha kjøpt autopilot for å få radar cruisekontroll? Jeg holdt på å  kjøre i hekken på en annen på en loaner da jeg trodde den ville bremse, men njet... oppdaget at den ikke hadde autopilot, trøbbelet var jo at den "så" bilen foran, det så jeg i displayet...

Så om en ønsker vanlig cruise, da er det vel bare å selge Autopiloten til Tesla da, 24.800 takk;)
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

nortrahof

Fikk testet nye SW til TACC i dag.
- Synes det var et tilbakeskritt!
Hadde bilen konsekvent bremset opp etter hvor krapp svingen var, så hadde det gått greit. Jeg oppdaget at før noen rundkjøringer på E39 bremset bilen - men andre var det ikke tegn til oppbremsing, tross de var like krappe. Noen svinger bremset bilen automatisk men andre like krappe svinger ble ikke gjenstand for denne automatiske aksjonen fra bilen.
Dette gjør at før du lærer "reaksjonsmønsteret" til TMS, er det faktisk mer "slitsomt" å kjøre med TACC enn tidligere.

- Tror at TM med fordel kunne ansatt noen ingeniører som driver med utvikling i Norge eller Skandinavia og ikke bare i California. Da hadde vi sikkert unngått slik som vindusspylerdyser på vinterpakke som ikke virker, radar som tettes av snø, DAB-antenner som er feil polarisert, manglende TMC og andre "typiske europeiske problemer".
VW E-UP nov. 2013 -> april 2017
TMS S85D mars 2015
VW E-Golf mai 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA