Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Får de solgt noe?

Startet av Boogie, fredag 13. august 2010, klokken 00:41

« forrige - neste »

Boogie

Er for tiden i Shanghai. Og som de fleste er klar over så er det mange sykler her!!!

Men jeg var ikke forberedt på at omtrent halvparten av disse er elektriske!!!! ;D
Det fyker lydløse sykler i alle retninger, og gjerne uten lys (for å spare strøm?).

Men det er nesten ingen som bruker det som et assisst system. Vi snakker vel egentlig om el moped....
Og så vidt jeg forstår har det vært elektriske sykler her i mange år allerede. Kansje så mye som 15-20 år.
Mange ser slitne og gamle ut (les mye rust), mens de nye er veldig fine, og ligner mest på en moped med gilde farger.
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

Ken

Noen morsomme el assistert sykler som leveres av hjelpemiddelsentralen. Jeg nå jobber med å mekke på noen av disse og mobilitetsscootere. For et åk!

Høres ut som paradis der ute. Var obs. på andre  farttøy som elbuss osv.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Boogie

Var innom EXPO2010 i går, og der var alle kjøretøy elektriske (kansje ikke så overraskende).
Det som var overraskende var at bussene var vanlige fullsize busser, og at de var mange!!!
Gøy.

Var også innom Monaco sin stand, og fikk se på Venturi Volage.
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA