Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Elbilidiot!!!

Startet av mthns, tirsdag 29. mars 2016, klokken 20:31

« forrige - neste »

mthns

Er det noen som vet om det er mulig å få det til, om evt. hvordan man får det til?

Kim Morten

Det går fint an å se videofiler i bilen. Jeg har ikke fått til høyere oppløsning enn 480p i mp4 eller m4v, men det har derimot fungert fint når jeg står og lader. Har lagt det over på et minnekort, men minnepenn fungerer også. Bare å plugge i og spille av via media.  8)
Sort E-Golf
Oslo

mthns


Kim Morten

Sort E-Golf
Oslo

tutti

Med programmer som "audials" så kan man ta backup av alle streamingssendinger og spille dem av i egolfen. Velg format divx-codecs,- avi-format, SD kvalitet (1,7 GB/h) for at egolfen skal lese filene.

rabiat

Sitat fra: tutti på onsdag 10. februar 2016, klokken 14:41
Med programmer som "audials" så kan man ta backup av alle streamingssendinger og spille dem av i egolfen. Velg format divx-codecs,- avi-format, SD kvalitet (1,7 GB/h) for at egolfen skal lese filene.
Takk for tips tutti!
Akkurat sånn mjukvare jeg var ute etter, kjører mye i grisgrente strøk uten verken dab eller fm, skal nå prøve å fylle noen sdkort med gladsang fra nettradio.

sybo

Jeg testa dette i går. Fikk ikke noe bilde jeg. Bare lyd. Bruker iPhone om det har noe å si. Tips?

Vuninho

Jeg tror nok all bilde blir sperret når man kjører, mtp sikkerhet.

tutti

Video fungerer ikke i fart. Jeg bruker den bare selv når jeg lader o.l.

sybo

Om det er meg dere svarer her så kjørte jeg ikke. Sto parkert, får alikavel ikke noe bilde

zaltoz

Sitat fra: tutti på onsdag 10. februar 2016, klokken 14:41
Med programmer som "audials" så kan man ta backup av alle streamingssendinger og spille dem av i egolfen. Velg format divx-codecs,- avi-format, SD kvalitet (1,7 GB/h) for at egolfen skal lese filene.

Vet du, eller noen andre, om hvilke formater som er støttet?
Tesla Model 3 LR m/AP

tutti

#11
Jeg vet ikke alle formatene som er støttet av egolfen. Her må man prøve seg frem. Det som stopper sendingene er for "høy" kvalitet.

Dersom du bare får lyd, men ikke bilde; Har du prøvd å trykke på rammen i displayet? Noen ganger må man det. Hvis ingenting hjelper så er det kanskje formatfeil.

100% ok format er vist nedenfor, men det finnes flere formater enn dette som fungerer.

Kim Morten

Sitat fra: sybo på tirsdag 16. februar 2016, klokken 08:23
Jeg testa dette i går. Fikk ikke noe bilde jeg. Bare lyd. Bruker iPhone om det har noe å si. Tips?

Hvis du forventer film fra iPhonen skjønner jeg at du blir skuffet. Den kan ikke vise film, bare gi lyd via bluetooth eller usb. Du må legge videofiler over på usb-minnepinne eller sd-kort.  ;)
Sort E-Golf
Oslo

sybo

Sitat fra: Kim Morten på tirsdag 16. februar 2016, klokken 22:34
Sitat fra: sybo på tirsdag 16. februar 2016, klokken 08:23
Jeg testa dette i går. Fikk ikke noe bilde jeg. Bare lyd. Bruker iPhone om det har noe å si. Tips?

Hvis du forventer film fra iPhonen skjønner jeg at du blir skuffet. Den kan ikke vise film, bare gi lyd via bluetooth eller usb. Du må legge videofiler over på usb-minnepinne eller sd-kort.  ;)

ÅÅååå. HEHE. Jeg testa faktisk med youtube bare. Men da vet jeg det. Thanks

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA